Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Converter till Office 2007

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det någon som vet var jag kan hitta en converter som läser Office 2007?
//Eddie

Microsoft har en beta-version av en konverterare. Testa om den fungerar.

Microsoft Office Open XML File Format Converter for Mac 0.2.1 (Beta)

Tack för hjälpen,

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-04-08 16:56

funkar den?

Den funkade inte speciellt bra när jag kollade sist.....(November)

Jag öppnade dokumentet i Pages istället, det fungerade bra om jag minns rätt.
Lustigt att Apple kan fixa MS nya format, men MS själva är fortfarande i beta-stadiet med en konverterare. Dessutom, varför ett fristående program istället för att göra det till en inbyggd uppdatering i Office X/2004/2008?
Är tanken att jag ska sitta och konvertera varje gång någon PC-kompis skickar ett dokument skapat i Office 2007 (Win)?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-04-08 20:04
Ursprungligen av Martin Pettersson:

Den funkade inte speciellt bra när jag kollade sist.....(November)

Jag öppnade dokumentet i Pages istället, det fungerade bra om jag minns rätt.
Lustigt att Apple kan fixa MS nya format, men MS själva är fortfarande i beta-stadiet med en konverterare. Dessutom, varför ett fristående program istället för att göra det till en inbyggd uppdatering i Office X/2004/2008?
Är tanken att jag ska sitta och konvertera varje gång någon PC-kompis skickar ett dokument skapat i Office 2007 (Win)?

å fan, måste vänta tills det funkar tack för feedback, jag använder Office pga Excel, de andra grejerna kan jag vara utan, eller förresten jag använder Entorurage med.

Fungerar utmärkt att öppna Office 2007 dokument i Office 2008 kan jag meddela.

Okej, då var det bara någon som ljög för mig angående Office 2008 (tyckte det lät lite för absurt).

1
Bevaka tråden