Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mail.appetizer nu för Leopard!

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ett av mina absoluta favoritplug-ins alla kategorier har nu äntligen blivit Leopardkompatibelt, Mail.appetizer.

Mail.appetizer är ett semitransparent fönster som dyker upp när du får mail. Det visar dels en del av innehållet, dels några knappar som gör att du direkt kan markera mailet som läst, slänga det, visa det i Mail.app eller lämna det utan åtgärd så länge. Jättesmidigt om man håller på med nåt annat för tillfället att bara snabbt kunna läsa ett mail utan att behöva lämna programmet man jobbar i för tillfället.

Detta plug-in var det enda jag saknade från Tigertiden, nu får Tiger vila i frid.

Senast redigerat 2008-04-07 19:32

Äntligen! Nu är leoparden perfekt!

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2008-04-07 17:51

Perfekt! Då är det bara Letterbox som fattas till Mail.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-04-07 19:00
Ursprungligen av onnyt:

Perfekt! Då är det bara Letterbox som fattas till Mail.

Jag kör WideMail.

http://www.macupdate.com/info.php/id/26175/widemail

*installerat!

Kan bara hålla med. Har kört mail.appetizer i tre år nu måste det vara. Och det funkar klockrent.

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2008-04-08 00:35

Hur gör den om man får som jag sisådär 5-10 mail varje gång mail kollar mailen (jaja, jag får mycket mail, inte bara skit ) och hur gör den om mailen automat-sorteras till olika mailboxar?
Bättre ni som kör det svarar än att jag provar

Ursprungligen av bollman:

Hur gör den om man får som jag sisådär 5-10 mail varje gång mail kollar mailen (jaja, jag får mycket mail, inte bara skit ) och hur gör den om mailen automat-sorteras till olika mailboxar?
Bättre ni som kör det svarar än att jag provar

Den radar upp mailen på varandra kan man säga, det visar ett och ett och så kan man trycka fram dem ett och ett. Funkar väldigt smidigt.

Du kan välja exakt vilka inboxar den ska kolla, t.ex. alla boxar dit mail automatsorterar utom skräpposten.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-04-08 08:42

Verkar inte helt pålitligt...

Installerade du leopardversionen, 1.3 Beta?

  • Medlem
  • International user
  • 2008-04-08 08:58
Ursprungligen av gabriel.fjellander:

Installerade du leopardversionen, 1.3 Beta?

Jag klickade nog lite för snabbt där på version 1.0, det var den jag såg först.
Provar igen.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-04-08 10:35

Nu funkar det.

Ja, jag gjorde också tabben att installera versionen som länkades till i första inlägget. Adressen till oss med Leopard ska vara Bronson Beta - Mail.appetizer - Beta

1
Bevaka tråden