Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hallå! :D

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag upptäckte för ett par veckor sedan denna sida, och är väldigt glad att jag gjorde det.
Det har nämligen lett till att jag införskaffat mig en iPod classic 80Gb, som förresten är helt himmelsk, speciellt eftersom den synkroniserar så underbart med iTunes.

Eftersom jag har lagt märke till att många skapar en tråd om sig själva här när dom precis blivit medlemmar, så antar jag att jag också gör det.
Jag är 16 år och har under de senaste 3 veckorna nästan blivit beroende av 99.se, vilket jag inte ser det minsta negativt i.

Tja!

Välkommen!

Tackar.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2008-04-06 12:55

Hej och välkommen. Kul att du trivs här. Inte så dumt med 80Gb minne i en iPod va?

Ursprungligen av Eva:

Hej och välkommen. Kul att du trivs här. Inte så dumt med 80Gb minne i en iPod va?

Det känns grymt skönt med 80Gb minne, jag har levt utan musik (förutom på datorn) i flera månader, och innan det hade jag en liten 512mb-pryl. Nu förstår jag inte hur jag har klarat mig.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-04-06 13:01

Blir snart en Mac då om du inte redan har en?
Välkommen...

Yes!!

16 år och redan igång med Apple-prylar ! Tänk så mycket skoj du kommer att ha framöver med din iPod. En varning dock: det är lite beroendefram-kallande med bra grejor. Du kommer att vilja köpa en iPhone och sedan en MacBook till dina studier och...så...vidare...:)

Haha, nästan så att ni känner mig, jag har funderat på att köpa en macbook eller liknande i sommar, så att jag har en stilig dator till gymnasiet.

Vem är inte beroende

Hej och välkommen in i värmen då.

1
Bevaka tråden