Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Akut grafikproblem i OSX

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej.

Har råkat ut för ett riktigt irriterande problem som uppstod när jag slog på min Macbook Pro i morse. När Finder startar så hoppar bilden till en aning, något jag aldrig sett förut. Och efter det så börjar muspekaren och textmarkören att "röra till" alla pixlar på skärmen. Om jag drar musen över en bild eller en ikon eller bara en vanlig websida så rör den ihop pixelinformationen så att det ser helkonstigt ut. Jag är beroende av att kunna arbeta i photoshop vilket är i det närmaste helt omöjligt nu så jag ber. Har någon stött på detta problem tidigare och vad kan man göra för att lösa det?

Har inte installerat några nya program på sista tiden förutom azureus, och det tog jag bort igen.

Allt gott,
Erik

  • Medlem
  • International user
  • 2008-04-06 12:34

Om du har mus med scroll hjul så håll ner control och scrolla ner med scroll hjulet.

//Rob

Jag har en trådlös Mighty mouse som jag precis börjat använda igen. Kan det ha nåt med den att göra? Provade att scrolla och hålla in control men inget hände. Vad är det som det skulle ha hänt?

Ahh... Shit den satans zoomfunktionen. Tusen tack! Klockrent, hade fan aldrig kommit på det på egen hand.

1
Bevaka tråden