Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"Bakåtsurfning"

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Om man är inne och läser i en tråd och vill backa upp så kan man ju med fördel använda "trädrepresentationen" ovanför tråden. Just nu kan jag ju trycka direkt på "feedback" för att komma till listan över trådar.

Nu min fråga, varför finns inte "99mac" med där, dvs startsidan, längst upp finns 99.se men 99mac finns inte.

Varför då?

  • Medlem
  • 2008-03-23 00:28

Du kan ju trycka direkt på 99mac där längst uppe i fönstret.

  • Medlem
  • 2008-03-23 23:09

Feedback delas av alla underforum, så det går inte att ha bara ett av dem i trädet.

Ursprungligen av Baron:

Feedback delas av alla underforum, så det går inte att ha bara ett av dem i trädet.

Jag har också undrat över detta.

Just Feedback förstår jag också att det inte kan ha annat än 99.se i trädet, men skulle man inte kunna ha 99mac i trädet på exempelvis subforumet Mac mini eller andra delar som hör hemma just i mac-delen? Som det är nu står det 99.se » Hårdvara » Mac mini när det kanske hellre borde stått 99.se » 99mac » Hårdvara » Mac mini...

  • Medlem
  • 2008-03-26 13:01

Det kanske är en teknisk fråga. Det kan jag inte svara på.

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2008-04-01 17:57

Detta passar den här tråden ganska bra, så här är ännu en fråga.

Varför finns "trädstrukturlänkarna" (långt ord det där) inte längst ner i trådarna också? Jag kanske är konstig, men jag läser neråt, och när jag har scrollat ner dit vill jag kunna ta mig tillbaka till forumet enkelt. Men då måste jag scrolla upp igen.

Om "99.se » 99.se » Feedback » "Bakåtsurfning""-delen fanns där nere också (mellan "Nytt inlägg"-knappen och snabbsvar-rutan) hade forumupplevelsen förbättrats.

  • Medlem
  • 2008-04-01 19:27

Utan att kunna göra nåt åt problemet kan jag i alla fall föreslå Home-knappen...

vilken homeknapp?

Ursprungligen av Baron:

Utan att kunna göra nåt åt problemet kan jag i alla fall föreslå Home-knappen...

Vilken homeknapp? aprilskämt??

  • Medlem
  • 2008-04-05 10:42

nej, den som tar dig högst upp på sidan.

Eller SnapBack kanske? Om du kör safari, tryck kringla+alt+K när du står i forumet du vill tillbaka till och tryck sedan kringla+alt+P när du vill tillbaka dit.

1
Bevaka tråden