Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Någon som kör något annat program än iPhoto?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej

Jag undrar egentligen hur bra jag tycker att iphoto är på att hantera mina bilder.
I jämförelse med itunes tycker jag att det är katastrofalt dåligt. Kanske är det så att jag har dålig koll på programet.

Är det någon som kör något annat program som är bra om man har mycket bilder på sina diskar.

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2008-03-30 19:25

iView media pro är kanon. Sedan finns ACDC som är ett lite enklare program. Själv använder jag Aperture och iPhoto.

Aperture, kanonbra!

Provat Aperture lite, blir sjukt irriterad på att den kopierar alla filerna till en egen databas. Anledningen till att jag inte ville köra iPhoto var att den skapar så otroligt dumma mappträd. Men en ständ databas var ju sämre än skit. Ska prova iView Media. Trotts att det är microsoft som gjort de.

Hur är bridge? kan man köpa detta utan att behöva köpa adobe CS3?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-04-03 17:59
Ursprungligen av pierrewiberg:

Provat Aperture lite, blir sjukt irriterad på att den kopierar alla filerna till en egen databas. Anledningen till att jag inte ville köra iPhoto var att den skapar så otroligt dumma mappträd. Men en ständ databas var ju sämre än skit. Ska prova iView Media. Trotts att det är microsoft som gjort de.

Hur är bridge? kan man köpa detta utan att behöva köpa adobe CS3?

Det är inte MS som gjort iwmp bara köpt det, av dom som gjort det

Ursprungligen av pierrewiberg:

Provat Aperture lite, blir sjukt irriterad på att den kopierar alla filerna till en egen databas. Anledningen till att jag inte ville köra iPhoto var att den skapar så otroligt dumma mappträd. Men en ständ databas var ju sämre än skit. Ska prova iView Media. Trotts att det är microsoft som gjort de.

Hur är bridge? kan man köpa detta utan att behöva köpa adobe CS3?

Dumt att bli irriterad, du behöver inte kopiera bilderna till apertures databas, det går bra att referera till deras befintliga plats.

1
Bevaka tråden