Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny seniormoderator på 99.se

Tråden skapades och har fått 50 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2008-03-23 01:17

Yepp, grattis, lycka till, hoppas att du står ut med oss ;).....

Det skulle ju onekligen bli lite trist stämning om tråden var full av "vi beklagar att du blivit moderator", "detta var ju väldigt synd"

Tack Jesper! För att du vill hjälpa oss med modererandet!

  • Medlem
  • 2008-03-23 14:04

Japp, vi bjuds på Supporteravgiften...

Ursprungligen av Baron:

Japp, vi bjuds på Supporteravgiften...

hehe då kan väl grattis vara på sin plats;)

Varit mod på lite olika forum, inte ens ett tack blev man bjuden på då

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2008-03-23 14:20
Ursprungligen av Ipod_Lover:

Varit mod på lite olika forum, inte ens ett tack blev man bjuden på då

Jag har fått en ipod, champagne och finfin lunch av apple för att jag representerat 99mac.
Som moderator fick vi också chansen att låna Björnströms iphone i somras när hysterin var som hetsigast.

Så något får man allafall

shiet va najs
Vad blev det för efterätt av Apple då? Äpplepaj? kanderade äpplen? (något med äpple måste det vara!)

  • Medlem
  • International user
  • 2008-03-23 14:32
Ursprungligen av Ipod_Lover:

shiet va najs
Vad blev det för efterätt av Apple då? Äpplepaj? kanderade äpplen? (något med äpple måste det vara!)

Gör dom fel gör vi mos av dom. Äpplemos.

Yes!!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-03-23 17:55

Grattis till oss alla som fått Jesper till moderator!

Till Jesper: Tack för att du åtagit dig uppdraget och må du fortsätta i samma trevliga stil som tidigare!

Fantastiskt, jag hajade till för en sekund och trodde i min enfald att det var en gammal "kompis".
Skönt nog hade jag fel.

Underbart välkommen.

Får nog instämma i ett tack för att du fortsätter :-D. Kul att se dig här, nu när jag äntligen bytt från PC. Skönt med en gammal bekant i etern, det känns tryggt. / Jimmy

Grattis Jesper! Vet att du kommer att göra ett bra jobb.

En fråga: vad betyder Seniormoderator? Vad är skillnaden mellan det och bara moderator?

  • Medlem
  • 2008-03-30 13:37

Seniormoderator har hela 99.se som arbetsfält, moderator kan ha speciella ansvarsområden. Det beror lite på vad man sysslar med.

Vad innebär det att vara Deputy då ?
Får Vilda Västern-vibbar......är det sheriffens närmaste man eller ?

  • Medlem
  • 2008-03-30 14:34

Yep...

  • Medlem
  • International user
  • 2008-03-30 14:46

Fast du är smalare och mindre än sheriffen. Han skulle nog kunna vika ihop dig om du muckar.

  • Medlem
  • 2008-03-30 17:43
Ursprungligen av Konrad:

Fast du är smalare och mindre än sheriffen. Han skulle nog kunna vika ihop dig om du muckar.

Åhja, jag har jobbat upp kaggen sedan vi sågs senast...

Hmm, fast i riktiga HelVilda Västern var det nog bra att inte ha gubbmage (med tanke på dom stackars hästarna) och att vara en man med få men kärnfulla ord.

Undrar hur 99.se hade varit om det istället varit 95 % tjejor ? Hade det funnits Bitch (Björnström), Babe (istället för dig Baron) och så några Baby-moderatorer ?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-03-31 11:42
Ursprungligen av KaRo:

Hmm, fast i riktiga HelVilda Västern var det nog bra att inte ha gubbmage (med tanke på dom stackars hästarna) och att vara en man med få men kärnfulla ord.

Undrar hur 99.se hade varit om det istället varit 95 % tjejor ? Hade det funnits Bitch (Björnström), Babe (istället för dig Baron) och så några Baby-moderatorer ?

Man kan väl ha både och?
Var hamnar du då?

kenjon; frågar du mig ? "Var hamnar...?"

Ja, uppdragen som Bitch, Babe eller Baby passar nog inte mig. För mycket Byrackor att lugna ner som bråkar eller pinkar revir. Sitter hellre under korkeken och luktar på blommorna och använder min Air.

Bevaka tråden