Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Exportera Adressbok-kort till W880i??

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Tyresö
  • 2007-11-30 17:57

Hej,

jag undrar hur man exporterar adresskort i Adressbok till en SonyEricsson W880i mobiltelefon? Lyckades via bluetooth importera från mobiltelefonen till min iMac, men hur går jag åt andra hållet?

Tack på förhand!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-30 22:34
Ursprungligen av kibokaj:

Hej,

jag undrar hur man exporterar adresskort i Adressbok till en SonyEricsson W880i mobiltelefon? Lyckades via bluetooth importera från mobiltelefonen till min iMac, men hur går jag åt andra hållet?

Tack på förhand!

iSync kanske? Det fungerade för mig, fast jag har en annan telefon.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-30 22:55

Jag synkar regelbundet min W880i med iSync. Inga problem, men jag har för mig att jag installerade/editerade någon fil för att få det att fungera. Googla på "isync w880" så får du nog upp något. Du blir antagligen tvungen att para om luren med datorn för att aktivera den med iSync.

  • Medlem
  • Tyresö
  • 2007-11-30 23:26

Vilka bra svar! Efter att ha laddat ner en iSync-plugin av David Forster (http://www.davidforster.com/2007/02/26/w880_isync_plugin/) så fungerar det galant. Tackar!

  • Medlem
  • Lund
  • 2008-03-24 23:23

Riktigt bra, fungerar även ypperligt under leopard.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-03-25 01:41

Inget Leopard-stöd, tråkigt värre.

  • Medlem
  • Lund
  • 2008-03-25 19:16
Ursprungligen av stefanaxe:

Inget Leopard-stöd, tråkigt värre.

Det fungerar likväl under leopard (använder det själv) och hitintills inga problem.

Om du är riktigt snäll så kan jag maila över Feisar:s W880 plugin

Ursprungligen av kibokaj:

Hej,

jag undrar hur man exporterar adresskort i Adressbok till en SonyEricsson W880i mobiltelefon? Lyckades via bluetooth importera från mobiltelefonen till min iMac, men hur går jag åt andra hållet?

Tack på förhand!

Vill du bara pötta över alla kontakter du har i adressboken kan du läsa hur men gör i tråden nedan Avsnitt "B" tror jag det är. Vill du kunna Synca (med iSync) måste du ha en plugin för det i iSync.

http://www.99.se/switcher-byt-till-mac/238588-hur-hantera-adressbok-kontakter.html

1
Bevaka tråden