Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan jag göra engelsk Word till svensk Word?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag fick den Engelska verisionen av Office 2008 av min mamma (fråga inte mig varför).
Min fråga; går det att, med hjälp av en patch eller liknande, ändra till Svenska? Eller måste jag köpa en ny lincens?

Osis isf.

Jag menar självklart Engelska Office till Svenska Office...

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2008-03-29 12:29

Sorry, ny licens om du inte har en obruten förpackning och kan gå till butiken och byta.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-04-23 17:59

Tror iofs att du kommer vänja dig rätt snabbt vid att menyer är på engelska. Särskilt om du är van vid att använda tidigare versioner av office på svenska, så kommer det nog inte vara några större problem att hitta de funktioner du letar efter. Är det något du mot förmodan inte hittar är det ju bara o fråga här t.ex. Dessutom lär du dig lite språk på köpet

Rättstavning på svenska funkar även med engelsk version.

  • Medlem
  • Södertälje
  • 2008-05-05 00:59

sedermera så finns det ju ett fint hjälpavsnitt i programmet inbyggt redan som allt för få nyttjar, man kan hitta mycket bra o ha funktioner i hjälpavsnittet..

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2008-05-05 07:01

håller med DrStein. Jag har också engelska office och det funkar väldigt bra för man lär sig det väldigt snabbt

1
Bevaka tråden