Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med backlight på MacBook Air

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon annan som har problemem med backlight på mb air? När jag ökar ljusstyrkan på skärmen så går backlight för tangenterna på och när man sänker ljusstyrkan så förvinner backlight helt! Borde vara tvårtom! Är det någon som vet vad man kan göra åt detta?

  • Medlem
  • 2008-03-29 10:03

Backlight strular lite i allmänhet, tycker jag. Ibland stänger den av sig fast den inte borde, och då får jag skruva upp den manuellt. Jag tänker mig att det kommer att bli bättre i någon framtida uppdatering. Något allvarligt problem är det ju inte.

Vi får hoppas på detta.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-03-29 21:23

Man kan inte ha några allvarliga problem om man sitter och lyxar framför en MBA

/Tangen

^_^ nä, man ska väl inte klaga!

  • Medlem
  • 2008-04-09 01:06

Jag använder sedan några dagar tillbaka det lilla programmet Lab Tick som sätter ljuskänsligheten ur spel och låter backlighten på tangentbordet ha den nivå som jag själv bestämmer. Det är också lätt att programmera kortkommandon för att höja och sänka ljusstyrkan.

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2008-04-09 07:58

Det problem jag upplever är att tangentbordsbelysningen slockar efter en liten stund, oavsett vilken inställning jag har i systeminställningarna. Tyvärr går den inte igång igen heller när man petar till på en tangent.

1
Bevaka tråden