Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MO-drive, 3.5" sökes, helst i Göteborg

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har ett gäng gamla 128 MB och 256 MB magnetoptiska skivor i 3.5"-formatet som jag skulle vilja lägga över på min hårddisk. Finns det någon som kan tänka sig låna ut en sådan antik apparat till mig, möjligen mot rimlig ersättning.

Eller, om det är någon som sitter på en sådan mackapär och kan tänka sig att sälja den för en liten slant??

maila mig!!

Jernberg

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2002-09-17 20:05

Jag vet faktiskt en kille som har en 256:a i ett skåp som han aldrig använder, jag ska kolla med honom. Det är en IBM vet jag.

Låter bra det! Kolla bara att det är 3,5 tummare… Finns den i Gbg?

Jernberg

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: bollman:
Jag vet faktiskt en kille som har en 256:a i ett skåp som han aldrig använder, jag ska kolla med honom. Det är en IBM vet jag.

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2002-09-17 20:29

Tyvärr, den finns i Sölvesborg, blekinge. Jag ska til Göteborg på bokmässan men hinner tyvärr inte hämta upp den (om han nu inte ska ha den kvar). Själv bor jag i Malmö, jobbar i Lund.

Ok, men du kan väl kolla vad han ska ha för den. Eventuellt kunde han skicka den till mej på posten…

1000 tack!

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: bollman:
Tyvärr, den finns i Sölvesborg, blekinge. Jag ska til Göteborg på bokmässan men hinner tyvärr inte hämta upp den (om han nu inte ska ha den kvar). Själv bor jag i Malmö, jobbar i Lund.

1
Bevaka tråden