Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Firewire låda från Clas Ohlson?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2002-09-16 13:59

Hej

Är det någon som har användt denna "Firewire-anslutning för 3,5" hårddisk" från http://www.clasohlson.se/ jag provade en men den måste varit trasig.

Undrar Bengt

Har du lämnat tillbaka den och fått en ny?

  • Oregistrerad
  • 2002-09-16 14:49

Jag lämnade in den och senare fick jag tillbaka pengarna, och då antar jag att den var trasig.

Bengt

Har bara hört gott om just den modellen från Clas Ohlson av flera användare på 99mac.com så jag förmodar att den du fick var trasig...
Skaffa dig en ny sådan från Clas Ohlson, dom ska funka...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2002-09-26 08:43

hur ser den ut?
är det en av dom som finns på bild på hemsidan?

  • Medlem
  • 2002-11-07 19:52

Kollade på Clas Ohlson men jag kunde inte hitta den??

Har dom slutat sälja den eller

Nepp, firewirekabinettet finns kvar. Det som en del kunder däremot inte vet är att de flesta dyra/snatterivänliga sakerna på Clas Ohlson Umeå förvaras bakom orderdisken. Ta en kölapp, vänta på din tur, fråga sedan efter artikel 32.4044. Sedan får du hämta ut varan i kassa 1.

//samuel -- jobbar där varannan helg

  • Medlem
  • 2002-11-08 20:15
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Samuel Kvarnbrink:
Nepp, firewirekabinettet finns kvar. Det som en del kunder däremot inte vet är att de flesta dyra/snatterivänliga sakerna på Clas Ohlson Umeå förvaras bakom orderdisken. Ta en kölapp, vänta på din tur, fråga sedan efter artikel 32.4044. Sedan får du hämta ut varan i kassa 1.

//samuel -- jobbar där varannan helg

Jaha

Jag sökte på chlasohlson.se och där hittade jag den inte... Då får jag väl ta mig en sväng förbi Clasbutiken

Sök på "Firewire" på startsidan. Klicka på träffen "multiport". Där har du den.

1
Bevaka tråden