Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kongo

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

tänkte presentera mig nu då jag fått ihop ett par inlägg och har för avsikt att stanna kvar en tid på forumet;);)

Jag är en snart 35-årig småbarnsförälder som bor i Blekinge. Jag arbetar som adjunkt på en gymnasieskola och när tid finns (Nybyggt hus och sex veckors bebis)...vilket är mera sällan nu för tiden lirar jag ps3 och försöker hålla koll på alla roliga prylar som är på gång.

Är en riktig noob när det gäller mac och när jag först såg iPhone skrattade jag rakt ut. Sett till specarna och priset var den ett skämt tyckte jag...Flera år gammal teknik till ett riktigt rövarpris.

Nåja...man kan ju ändra sig, med tiden blev jag mer och mer nyfiken och rätt var det var så låg det en ny och inplastad iPhone på köksön här hemma och sedan den dagen är mitt förhållande till Apple helt förändrat...Det här är den absolut skönaste mobil jag någonsin haft!

Flera Mac-prylar är sannolikt på ingång.....

Må så gott!

Lasseman

  • Medlem
  • International user
  • 2008-03-25 10:03

Gött.
Välkommen...Ju fler desto bättre!

Yes!!

Kul med folk som blir med Mac på ett sånt där sätt. Som att bli gravid efter ett "onenightstand" ungefär... (Ursäkta alla eventuellt pryda individer som läser detta, hittade inget annat passande i brådrasket)
Fortsätter dock med samma anslag - Hoppas det blir fler syskon i Mac-familjen hemma hos dig! Och sist men inte minst, välkommen in i gemenskapen! Här kommer du, om du behöver, att få råd och dåd från många kunniga. De flesta delar välvilligt med sig av sina kunskaper om de kan. Dessutom finns det en bra sökfunktion där du hittar det mesta som rör Apple/Mac
Håkan

Välkommen in i värmen !

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2008-03-26 21:35

Hej och välkommen. Grattis både till din nya iPhone och till din nya baby

1
Bevaka tråden