Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

My name is Sensy

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Halmstad
  • 2008-03-24 15:17

Så det här är min onödiga presentation. Jag är 24 år, bor i Halmstad och arbetar med fastighetsautomation. Det låter trist men är faktiskt både omväxlande och kul.

Hur som helst, jag gick med i forumet mest för att jag skaffade en iPhone för en månad sedan, men på fredag ska jag köpa mig en MacBook, för jag vill ha en bärbar dator. Så varför inte en mac. Dock här jag inget emot pc, utan har en riktigt fin stationär som jag spelar och sånt på.

Nu kommer jag inte på mer, och börjar dessutom bli trött på ätt skriva på telefonen.

En presentation är inte onödig!

Hej och välkommen in i värmen. Här finns hundratals personer som gärna hjälper till med det mesta. Cool att skriva pressen på iPhonen!

  • Medlem
  • International user
  • 2008-03-24 15:49

Hej, och välkommen.
Ja, jäkligt coolt att skriva på iPhonen. Men tänk så mycket avund det väcker.
Här är en...

Yes!!

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2008-03-24 18:00

Haha, jag fick precis göra en återställning av telefonen eftersom den vägrade göra annat än att visa Apple-loggan efter jag installerade nya SwirlyMMS (kanske på grund av det men vad vet jag).

Troligtvis någon slags hämd för att jag "skröt" lite.

Fastighetsautomation ? Que ?? Har aldrig hört namnet. Vad gör man då ?
Säg inte, säg inte....jag får gissa.

Hm, kan det vara så att du jobbar med alla automater som finns i fastigheter ? Eller att du är tekniker och styr den centrala värmen i flera fastigheter ? Nej bättre gissningar än så här klarar jag nog inte av.

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2008-03-24 22:42

Fastighetsautomation är mer eller mindre (mest mer faktiskt) vad du skrev, jag programmerar, drifttar och kopplar upp olika former av system för fastigheter till kommuner, fastighetsägare etc.

Det handlar om allt ifrån värme, ventilation, säkerhet och annat folk kommer på.

Ursprungligen av sensy:

Fastighetsautomation är mer eller mindre (mest mer faktiskt) vad du skrev, jag programmerar, drifttar och kopplar upp olika former av system för fastigheter till kommuner, fastighetsägare etc.

Det handlar om allt ifrån värme, ventilation, säkerhet och annat folk kommer på.

Tuggummiautomater? Spelautomater?

Trist att du tappat din leksak!

Äsch då ! Så synd att du tappat din iPhone. Har du verkligen letat överallt även på omöjliga ställen ? Kolla med polisen, den har kanske hamnat där. Sätt upp lappar i huset och i den närmaste husen.
Håller tummarna !

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2008-03-24 23:12

Låt mig gissa. Ni har inga Macar på din arbetsplats va?

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2008-03-24 23:26

Det stämmer. Men sen tror jag inte bärbara Macar i allmänhet är gjorda för den typ av arbete drifttagning av funktioner på nybyggen och i ventilationsrum innebär. Dammigt som fan, många smällar och växlande iskallt och skållhett.

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2008-05-11 08:52

fAAAAaaaan står nog titeln för just nu, för det verkar som att jag blivit av med min iPhone. Måste ha tappat den på vägen hem, runt 50 meter från trappuppgången (då det var då jag hade och använde den senats). Sen när jag skulle gå ut nästa gång märkte jag att det saknades något i ena fickan. Ingen svarar när jag ringer.

Man blir så sur på sig själv.

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2008-07-17 11:43

Tjoho. Idag ringde polisen och se fan, den funkar fortfarande. Nu blir det att skicka biocheckar eller något till upphittaren.

1
Bevaka tråden