Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bäst billig skrivare?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Nacka
  • 2002-11-27 19:17

Tips emottages tacksamt - vilken skrivare under 1000-lappen ger mest bang för pengarna just nu?

  • Medlem
  • Nacka
  • 2002-11-27 20:55

Tror man tjänar på att köpa en lite dyrare skrivare. Det tjänar man in på patronerna...

/arvid

  • Medlem
  • Nacka
  • 2002-11-28 16:20

Må så vara - men undrar ändå om vännerna har ett tips i nämnda prisklass...

Köp inte en bläckstråle, det är dumt dumt dumt. Det har jag insett med tiden. Att skaffa sig en laser är billigast i längden, finns lasrar för ungefär 2000 bagare.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: William W M:
Köp inte en bläckstråle, det är dumt dumt dumt. Det har jag insett med tiden. Att skaffa sig en laser är billigast i längden, finns lasrar för ungefär 2000 bagare.

Hmm, nu är du lite väl generaliserande. Om killen t.ex. vill ha en skrivare för att skriva ut bilder från sin digitalkamera så är det inte alls "dumt dumt dumt" med en bläckstråle. Naturligtvis är det bra att skaffa en bläckstråle då.

Wiberg: kolla med Smartson, de har många testar av billiga bläckstråleskrivare.

  • Medlem
  • Nacka
  • 2002-11-29 14:59

Så, slutligen ett tips iallafall, bugar.

(Välviljan är det väl inget fel på, men jag fick fler tips som handlade om skrivartyp eller att jag skulle lämna prisintervallet än det jag frågade efter. Åtminstone i detta fall hade jag en hygglig anledning att be om ett råd om just det jag sa - så mycket kvalitet för så lite pengar som möjligt...)

Kikar på Smartson.

  • Medlem
  • Nacka
  • 2002-11-29 15:05

Jösses, smartson var ju av alla websidor en riktigt smart så´n.

Tack Adrian för bokmärket!

1
Bevaka tråden