Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tangentbord till MBP

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2008-03-22 20:47

Tänkte bara kolla vilka tangentbord ni föredrar till en laptop, Wired eller Wireless? Ett kort ord bara, så ser vi vilket av dem som är populärast

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-03-22 20:49

Wireless!

  • Medlem
  • Tranemo
  • 2008-03-22 22:08

Wireless, DiNovo Edge om man skall vara specifik

  • Medlem
  • Gävle
  • 2008-03-22 22:17

Wired. Vanligt Apple-tangentbord, det med sladd (för att jag vill ha det numeriska tangentbordet — det är inte så att jag gillar sladdar i allmänhet).

Ursprungligen av Jogin:

Wired. Vanligt Apple-tangentbord, det med sladd (för att jag vill ha det numeriska tangentbordet — det är inte så att jag gillar sladdar i allmänhet).

Samma här. Fanns det nya trådlösa med numerisk del så skulle jag skaffa det istället för mitt vita bord jag har nu.

wireless, pga likheterna till bärbart

Wireless

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2008-03-26 23:31

Lite fråga bara som instickare:

När jag trycker in Caps Lock tangenten på mitt nya wireless tgb så lyser inte den?

Är det något jag kan fixa eller ska jag bara gå tillbaka och byta det? (inte för att det är jätteviktigt, men ändå )

Ursprungligen av gustavb:

Lite fråga bara som instickare:

När jag trycker in Caps Lock tangenten på mitt nya wireless tgb så lyser inte den?

Är det något jag kan fixa eller ska jag bara gå tillbaka och byta det? (inte för att det är jätteviktigt, men ändå )

Du får väl inga extra, nya, val att göra i Systeminställningar/Tangentbord&Mus va?
Tangentbordet har : "Intelligenta energisparfunktioner..." ju

Typ "Strunta i att tända Caps Lock för att spara ström" eller något sånt?

Jag tycker du skall börja med att ringa dit du köpt det, kom du hem med det nyss så byt. Har du haft det en månad så får du säkert lämna in det på "reparation" och tillbaka ett nytt efter 14dgr....(minst)

har fått mitt tangentbord nu och jäklar vad skönt det är (med kabel har jag köpt)

Jag har ett wireless apple tgb, men gosse vad det suger. Både wireless mighty mouse och apple tangentbordet får fri spel ibland och kopplar in och ur sig hela tiden. Det missar ibland bokstäver för att det går ner i nån konstig vila och musen hackar. Förmodligen för att bluetooth frekvensen sänder på samma frekvens som mikrougnar fjärrkontroller och sladdlösa telefoner. Men det borde ju funkar tycker man, det äre inte år 1989 fortfarande.
Idag ska jag gå och köpa ett trådat apple tangentbord. Jag har även gått tillbaka till min kasserade usb mus som det står MICROSOFT stort på. Det tog emot men det flyter så smidigt nu.

Jag kör med det inbyggda om jag har dator framför mig har jag den på ett ställ kör jag hemma med ett Apple Wireless. På jobbet har jag trådbundet.

1
Bevaka tråden