Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Inget pris till iPhone

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2008-03-21 20:48

På Global Mobile Awards 2008

Såg att SE gjorde sig stöddiga över att W910 hade vunnit pris.
Googlade lite och hittade siten:
http://www.globalmobileawards.com/
Tänkte se hur de hade tänkt och varför inte iPhone vunnit, även om jag kanske inte tycker den är bäst i världen, men såna här nissar som bedömer brukar ju lätt impas
Inte ett pip om iPhone på hela sidan, inget alls. Hum, det låter ju konstigt detta. Sen finns det ett konstigt menyval: Entry and booking... hm
Det kostar alltså stålar att få "möjligheten" att blir bedömd och kanske vinna ett pris.

Jaja, "di rige di kan"

Blir ju riktigt roligt när det dyker upp en massa "Sponsored by Sony Ericsson" här och var också...

Category 1: Most Innovative Device Centric Technology
http://www.mobileinnovation.org/Awards/Show.aspx?ID=3#1

  • Medlem
  • 2008-04-13 12:48

kan ju bara va så att iphonen inte är så bra som alla apple fans tyckts tycka.

mer en mp3 spelare med telefon funktion istället för telefon med mp3 funktion som med vanliga telefonen. lite för mycket brister för att den ska vinna priser förutom design o internet kanske

  • Medlem
  • 2008-04-13 14:28

R2D2: Jo, det kan vara så. Eller så låter du din personliga åsikt styra ditt omdöme mer än fakta. Enligt en januariundersökning utförd av ChangeWave var andelen köpare av iPhone som anser sig "mycket nöjda" 72 procent. Motsvarande andel för köpare av SE-telefoner var 34%.

  • Medlem
  • 2008-04-13 15:36

jo kan ju va så, fast man måste erkänna att applefans är riktigt hängivna och snabba med att försvara sina produkter om man jämför med SE.......min SE fick en liten stöt o skärmen släcktes på en gång bra gjejer det med hehe

så visst är det personliga åsikte endast lekt med iphne några få gånger , ingen mobil mp3 spelare är perfekt men fanns mycket grundläggande saker som fattades såsom många andra påpekat sms,mms .

prylen jag varit mest nöjd med hittils är nog...en iRiver h320 den hade det mesta utom: synkronesering och designen kankse inte var lika fin som ipoden.

Ursprungligen av _r2d2:

så visst är det personliga åsikte endast lekt med iphne några få gånger , ingen mobil mp3 spelare är perfekt men fanns mycket grundläggande saker som fattades såsom många andra påpekat sms,mms .

Jag har inte ens testat en iPhone, men nog finns SMS. MMS kanske vissa saknar, men jag personligen har väl skickat ett MMS på tre år kanske...

  • Medlem
  • 2008-04-13 19:42

Det intressanta (och om vi nu bara orkade skulle vi nog kunna så ett frö till ytterligare ett plattformskrig ) är varför applefans är så hängivna. Jag tror inte det beror på obenägenhet att byta vanor och plattform.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-04-14 15:30

Man måste ju ställa upp i tävlingen med för att få pris.

Dom flesta av oss är medvetna om finesserna i iphones användargränssnitt. Däremot diskuteras inte bristerna i iphone särkilt ofta- utom 3g då.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-04-16 01:01

Nu är det så att ett stort andel av iPhone ägare har ingen Mac alls utan Windows. Så det är inte endast Mac fans som prisar iPhonen.

//Rob

1
Bevaka tråden