Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Har någon testat Incase Slider?

Tråden skapades och har fått 23 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Karlstad
  • 2008-02-20 22:53

Incase Slider är ett nytt iPhone skal och verkar ganska bra.

Bilder: http://www.goincase.com/products/detail/slider-case-cl59031

Är det någon som har testat det och vad tycker ni isåfall?

//H4gge

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-02-22 02:55

Påminner om Agent18 Eco Shield och det funkar iaf.
http://www.agent18.com/scripts/prodview2.asp?idproductpages=16

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-03-17 11:45

Hej
Jag har precis fått hem Incase Slidern i vitt för 10 min sen och här är lite kommentarer.

Lägger till cirka 5-7 mm på storlekten på sidorna, sen en liten kant ovanpå telefonen oxo. Som är bra att hålla i.
Hård plast som garanterat klarar en hel del hårda tag.
Har redan ett befintligt tunt plastfilmsskydd ovanpå luren som fungerar bra med Slider.
Fodralet passar på millimetern och sitter fantastiskt bra
Känns gediget och plastet blänker lite vilket ger ett glassigt intryck som dessutom passar med iPhonen.
Man kommer åt alla knapparna väldigt lätt
Telefonen ligger bättre i handen nu och är inte alls lika hal som tidigare.

Rekommenderar detta fodral varmt.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2008-03-19 23:02

Tackar för infon. Ska nog få pappa att sätta in lite stålar på paypal och köpa en på ebay sen
Eller finns det något svenskt ställe som säljer dem?
Vart köpte du den?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-03-20 08:21

Jag köpte min på apple.com

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2008-03-20 19:52
Ursprungligen av Parre:

Jag köpte min på apple.com

Så det går att beställa till sverige från apple.com?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-03-21 13:17

Jag beställde till en tjejkompis som sedan skickade den till mig

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2008-05-05 22:17

Fick hem mitt nu. Skit bra fodral!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-06 08:18

Japp, håller med, jag har haft mitt nu ett par månader och det är ett sjysst fodral. Alla frågar vad det är för något heeh

någon som känner till någon sida på nätet som man jag beställa en Incase - Slider Case (svart) och betala via paypal? sidorna som jag hittar skickar inte paket utanför USA :/

  • Medlem
  • Nässjö
  • 2009-08-08 16:44
Ursprungligen av Phat^Trance:

någon som känner till någon sida på nätet som man jag beställa en Incase - Slider Case (svart) och betala via paypal? sidorna som jag hittar skickar inte paket utanför USA :/

Måste det vara paypal? Isåfall en ebay butik eller testa mygearstore.com och skriv itsmemorphious som kod så får du rabatt. Annars du ju apples egna butik.

Ursprungligen av Exstaz:

Måste det vara paypal? Isåfall en ebay butik eller testa mygearstore.com och skriv itsmemorphious som kod så får du rabatt. Annars du ju apples egna butik.

ebay har för många icke orginal skal som säljs som orginal så jag vågar inte chansa. den där mygearstore.com verkar inte sälja incase slider väskan. och ja, det måste vara paypal då jag har pengar där som jag måste köpa saker för

  • Medlem
  • Nässjö
  • 2009-08-08 18:33
Ursprungligen av Phat^Trance:

ebay har för många icke orginal skal som säljs som orginal så jag vågar inte chansa. den där mygearstore.com verkar inte sälja incase slider väskan. och ja, det måste vara paypal då jag har pengar där som jag måste köpa saker för

Kan dock tipsa omd essa nya rebel schoolar istället som kickar banan mot incase slider nu och dom är fan så mycket snyggare och billigare för enkel färgade: YouTube - Rebel Scholar Review For The iPhone 3G and 3Gs

Ursprungligen av Exstaz:

Kan dock tipsa omd essa nya rebel schoolar istället som kickar banan mot incase slider nu och dom är fan så mycket snyggare och billigare för enkel färgade: YouTube - Rebel Scholar Review For The iPhone 3G and 3Gs

njaaa gillar inte motiven på deras väskor :/

  • Medlem
  • Nässjö
  • 2009-08-09 02:29
Ursprungligen av Phat^Trance:

njaaa gillar inte motiven på deras väskor :/

Väskor? Det är skal vi pratar om sen finns dom i enkel färg med och kostar mycket mindre och är bättre. Jag har både incase och rebel och jag kan enkelt säga att aldrig mer incase. Dyra och kassa i jämförelse.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2009-08-09 11:49
Ursprungligen av Exstaz:

Väskor? Det är skal vi pratar om sen finns dom i enkel färg med och kostar mycket mindre och är bättre. Jag har både incase och rebel och jag kan enkelt säga att aldrig mer incase. Dyra och kassa i jämförelse.

Kassa? På vilket sätt är Rebel bättre?

  • Medlem
  • Ängelholm
  • 2009-08-09 14:41

Jag satsade på detta: Incipio Ultra Light Feather fodral för iPhone 3G - Apple Store (Sverige) istället. kanske lite OT, men nu är vi ju ändå inne på skal. Jag får det i morgon enligt Appelstore.

Ursprungligen av Jeppe_E:

Jag satsade på detta: Incipio Ultra Light Feather fodral för iPhone 3G - Apple Store (Sverige) istället. kanske lite OT, men nu är vi ju ändå inne på skal. Jag får det i morgon enligt Appelstore.

hmm den ser ju ut som incase skalet

  • Medlem
  • Ängelholm
  • 2009-08-09 14:57
Ursprungligen av Phat^Trance:

hmm den ser ju ut som incase skalet

Det är väl svårt med variation när måtten är fasta

Däremot har den inte som incase, två delar. Utan detta är i ett stycke (så som jag försått det. Den ska vara tillräckligt tunn för att passa i laddaren.

Ursprungligen av Jeppe_E:

Jag satsade på detta: Incipio Ultra Light Feather fodral för iPhone 3G - Apple Store (Sverige) istället. kanske lite OT, men nu är vi ju ändå inne på skal. Jag får det i morgon enligt Appelstore.

tänkte köpa det själv!
Jeppe, har du fått det än, hur funkar det?

recention och kanske bild, tack!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-08-09 17:27

Rebel Scholar är lite bättre än incase i visa reviewer.

  • Medlem
  • Nässjö
  • 2009-08-09 19:26
Ursprungligen av iFly:

Rebel Scholar är lite bättre än incase i visa reviewer.

Precis vad jag sa. Det är ett bättre skal. Det är en updaterad version av incase kan man säga plus att dom är billigare om man bara vill ha enkel färg och vill man ha med tryck kostar det lika mycket som en incase slider.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-08-09 20:31

REBEL SCHOLAR : Creating The Future ifall du/ni vill beställa/titta på en.

Läste precis det här:

Intressekoll: Rebel Scholar (tänkte importera några) - iPhoneinfo.se - iPhoneforum i Sverige

En snubbe på ett annat forum som samlar ihop intresseanmälningar för en gemensam beställning. Kanske har han redan beställt.

1
Bevaka tråden