Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tjena på er

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Östersund
  • 2008-03-17 22:11

Daniel D. här, en 31-årig snubbe som jobbar som systemutvecklare på Logica (föredetta WM-data). Där blir det mestadels C# / .Net utveckling i Windows miljö.

Jag köpte min första mac för 1,5 år sedan (En macbook core duo 2ghz) som jag använder privat mestadels för att skapa musik med och pyssla med grafik / foto. Denna börjar nu kännas lite trött och utmattad så jag har precis beställt mig en MacPro 2 x 2.8GHz (standard konfig.) samt att jag beställer till så jag får 8gb ram.

I övrigt så äger jag en gammal iPod mini (4gb), iPod Touch 8gb och numera även en iPhone 8gb som får min iPod touch att kännas en aning handikappad.

Välkommen till forumet!
Måste bara slänga in en fråga så här i all hast... Alla dessa iPhonesägare, hur bär ni er åt? Funkar det smärtfritt med iPhone i Sverige redan, eller skall man avvakta till det kommer en 3G med ett "riktigt" leverantörsavtal. Har ej sett telefonen live men pillat på en iPod touch och blev "blown away" som jänkarna säger! Vill dock ha telefonedelen också... *Mycket nyfiken på detta*
MVH Håkan

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-03-18 08:56
Ursprungligen av HåkanO:

Välkommen till forumet!
Måste bara slänga in en fråga så här i all hast... Alla dessa iPhonesägare, hur bär ni er åt? Funkar det smärtfritt med iPhone i Sverige redan, eller skall man avvakta till det kommer en 3G med ett "riktigt" leverantörsavtal. Har ej sett telefonen live men pillat på en iPod touch och blev "blown away" som jänkarna säger! Vill dock ha telefonedelen också... *Mycket nyfiken på detta*
MVH Håkan

Telefonen fungerar som en smäck. dvs bra.