Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mer tryck i Soundsticksen med 10.2?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2002-09-01 17:26

Med 10.2 så tycker jag ljudet är betydligt starkare. Förr kunde man kräma i max, nu så är max dubbelt så högt om det rcker...

har de förbättrt ljudet i 10.2???

Märker samma förbättring här. Nu går det ju att spela ruskigt högt och basen jobbar mer på lägre volymer. Det är ju inte helt fel

  • Oregistrerad
  • 2002-09-01 18:15

Jag är nöjd OCH förvånad...

Nu plötsligt så behöver man verkligen inte köpa en ny stereo...

Läste på MacOSXHints att iSuben (i Mac OS 10.2) har fått egna inställningar i Preferences/Sound/Output , men jag ser då inga nya inställningar. Någon som ser dom?

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Thomas J:
Läste på MacOSXHints att iSuben (i Mac OS 10.2) har fått egna inställningar i Preferences/Sound/Output , men jag ser då inga nya inställningar. Någon som ser dom?

Detta gäller bara iSuben, du har väl Soundsticks vilket är en annan produkt där man har en liten volymratt på basen istället.

Jo, det stämmer som du säger, jag har Soundsticksen med Suben och det finns en volymkontroll på basen. Trodde dock att alla iSubar såg likadana ut , och att jag skulle slippa sträcka mig efter volymkontrollen

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Thomas J:
Jo, det stämmer som du säger, jag har Soundsticksen med Suben och det finns en volymkontroll på basen. Trodde dock att alla iSubar såg likadana ut , och att jag skulle slippa sträcka mig efter volymkontrollen

Vadå, man har väl fullt ös på basen jämt??

  • Medlem
  • 2002-09-14 17:32

OJOJ
Då blir det till att uppgradera till 10.2

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2002-09-14 23:00

det var det första jag märkte i X.2..innan fick jag koppla in stereon om jag skulle spela ordentligt högt..nu har jag inte äns på 1/2..

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-09-14 23:04

Vad rekommenderas för ljud till en G4 nyare variant?
Har en trägammal stereo inkopplad, inte särskilt stylish och knappast överdrivet vasst ljud.

iSub + ?
Något annat?

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2002-09-15 01:20
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Linus:
Vad rekommenderas för ljud till en G4 nyare variant?
Har en trägammal stereo inkopplad, inte särskilt stylish och knappast överdrivet vasst ljud.

iSub + ?
Något annat?

iSub och 2 SoundSticks.?
har jag och det är jävligt bra

1
Bevaka tråden