Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Önskan :)

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Satt och pulade lite och kom att tänka på att jag gärna hade sluppit ha mus nu sedan jag vant mig vid touch pad. Tänkte att det vore såååå jävla coolt om Apple gjorde tangentbord med inbyggd touch pad. Givetvis multi touch!

Vänligen skratta inte åt min skiss, då jag inte är ett photoshopgeni

Tänk er att kunna använda touch paden som ritplatta också.
Varför ska multi touch vara exklusivt för bärbara?

Hehe

Klart intressant idé!
Tycker jag.
För nu med den nya trackpadden är den ett användbart verktyg som jag faktiskt saknar nrä jag kör mus.

Tycker jag med. Och att inte kunna ha multi tough till en Mac Pro om man kan det till en Air? Det stämmer ju inte...

Dessutom tycker jag att trackpad, med scrollande och allt sånt, är mycket skönare än någon mus över huvud taget, så jag hade gärna haft pad till stationär i vilket fall som helst.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-03-11 12:10

Och en spegelvänd variant för västerhänta…eller?

- Torkel

Ursprungligen av Torkel:

Och en spegelvänd variant för västerhänta…eller?

- Torkel

Som pesc säger:

Ursprungligen av pesc:

.. eller så är padden lös och kan köras separat eller kopplas fast på höger eller vänster sida om tangentbordet, valfritt?

Som en numeric pad, eller vad de heter.
Då kan man ju lätt placera den som man vill. Så en Bluetooth multi touch pad vore bra! Men jag hade gillat om de satt ihop också. Man kan ju sätta ihop dem precis som på en bärbar också. Touch paden under bokstäverna. En rejäl sådan som fungerar som ritplatta också.

Any way, det borde ju komma förr eller senare tycker man.
Men gärna förr.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-03-11 13:37

... eller så är padden lös och kan köras separat eller kopplas fast på höger eller vänster sida om tangentbordet, valfritt?

Detta är ju en perfekt produkt för den som har datorn kopplad till tvn.

Vill ha en!

1
Bevaka tråden