Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Här har ni mig!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Efter förslag om en presentation kände jag att det började bli läge att berätta lite om vem jag är!

Är MacBook användare sen i höstas, oktober närmare bestämt då jag äntligen vågade ta steget och bli en Apple användare fullt ut. Har endast varit i kontakt med företaget genom en iPod Nano 1g tidigare, men har länge vart sugen på en MacBook just på grund av Apples underbara tankar om funktion och design!

Själv är jag för tillfället student, bosatt i Karlstad där jag studerar ekonomi tredje året.
Tycker att detta forum är ett riktigt trevligt ställe att läsa andras och ventilera sina egna åsikter och tankar och ser i fram emot många inlägg framöver!

Oj, detta blev längre än jag trodde. Men som lite kuriosa kan jag nämna att jag tidig ålder blev presenterad för Apple då min Mor var med och sålde en av de första Macintosh datorerna i Sverige;) !

Ses i trådarna!
/ Marcus

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2008-03-10 14:40

Välkommen in i gemenskapen, tveka inte att fråga om det skulle vara något:)

Måste vart 1984 eller nåt sånt va?

Hur känns det att plugga ekonomi när man knappt har någon som student?

Hursomhelst. Välkommen ombord. ... och välkommen till den ljusa sidan om ingen annan sagt det innan.

Tackar så mycket!

1985 för att vara exakt, om du syftade på födelseår:)
Jodå, kan väl kännas lite lustigt att studera alla andras Ekonomi när ens egna är obefintlig som sagt! Man får glädjas när man lyckas köpa nått roligare, som en MacBook

Tror han syftade på när de första Macarna såldes i Sverige?

Ahh, det missade jag!
Kan mycket väl vara det då, runt mitt födelseår som sagt

1
Bevaka tråden