Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Högtalare till Iphone?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Undrar om ngn kan tipsa om ett par bra högtalare till IPhone? Dvs högtalare/förstärkare som har en docka för IPhone.

Har kollat runt lite men vet inte om vanliga Ipod-högatalare passar till IPhone....

Ta på förhand!

Samma här, söker en stilren dock till iPhone som ger rejält med ut-effekt.
Gärna med batteri, typ som iPod-Hifi fast i butik :/

Stort plus om den funkar med Apple's lilla remote.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-03-13 19:07

Tror det är relativt dåligt med sånt ännu, märkligt nog.
Jag har letat som sjutton efter nåt som man kan använda som bergsprängare i gräset.

Fyll gärna på när ni hittar intressanta saker!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-03-14 11:16

Jag skulle rekomendera Logitech's Pure-Fi Anywhere. Den är inte riktigt i klass med iPod Hi-Fi men det är ett sjuhelvetes blås i den! Blev riktigt positivt överraskad när jag provade den i en butik. Tyvärr tyckte jag att den var lite för dyr för mig då jag bara vill ha en liten docknings-stereo i köket. Därför köpte jag mm50'n istället. Den är bra, men det är ingen bergsprängare direkt. Men om man är intresserad av något bra, men kanske inte lika maffigt som iPod HiFi så är Pure-Fi Anywhere något att spana in. Den är mer än hälften så bra som iPod HiFi men för mindre än hälften av pengarna.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-03-14 19:08
Ursprungligen av m1kke:

Jag skulle rekomendera Logitech's Pure-Fi Anywhere. Den är inte riktigt i klass med iPod Hi-Fi men det är ett sjuhelvetes blås i den! Blev riktigt positivt överraskad när jag provade den i en butik. Tyvärr tyckte jag att den var lite för dyr för mig då jag bara vill ha en liten docknings-stereo i köket. Därför köpte jag mm50'n istället. Den är bra, men det är ingen bergsprängare direkt. Men om man är intresserad av något bra, men kanske inte lika maffigt som iPod HiFi så är Pure-Fi Anywhere något att spana in. Den är mer än hälften så bra som iPod HiFi men för mindre än hälften av pengarna.

Och iPhone passar, utan att bränna den?

hmm...

vill du kunna ta med högtalarena? ska de vara stora? 2:1? 5:1?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-03-17 15:40
Ursprungligen av wat:

Och iPhone passar, utan att bränna den?

Det kan jag tyvärr inte svara på. Jag skulle ha fruktansvärt svårt att tro det, men jag vet som sagt inte.

Hamnade på inlife en eftermiddag för några veckor sedan, precis innan en mondaybar-kryss, och hittade ett par som såg ut att duga under omständigheterna.
De var vita och hette Fireant, typ 1500kr.

Ljudet är halvdant, även för det priset, och de har en egen superful remote.
iPhonen gör att de "mobil-tjuter" till och från och man uppmanas byta till flygplans-läget
Rätt kassa med andra ord.
Passar inte ihop med iPhone eller Apple-produkter, saknar helt den finess man är van vid. Junk

1
Bevaka tråden