Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone SDK presentation Quicktime ström

Tråden skapades och har fått 19 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Soft....

Det gick fort..

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-03-06 21:21

Tack!

  • Medlem
  • 2008-03-06 21:56

Sidan funkar inte :/ Den uppdateras bara hela tiden.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-03-06 22:47

Den fungerar för mig. Har redan kollat igenom det hela.

  • Oregistrerad
  • 2008-03-06 23:25

Det funkar inte här heller. Fel på sidan står det

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-03-06 23:54

Fungerar fortfarande för mig. Prova med en annan browser.

  • Oregistrerad
  • 2008-03-07 00:11
Ursprungligen av boris91:

Fungerar fortfarande för mig. Prova med en annan browser.

Tack för tipset. Jag testade i firefox och det funkade.

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2008-03-07 07:03

Nu fattas ju bara telefonen....men det lär väll inte hända i år heller

  • Medlem
  • 2008-03-07 10:44

Steve har väll sagt "late next year in Europe". Rätta mig om jag har fel. Förmodligen kommer väll 3g luren då också.

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2008-03-07 11:02

iPhone finns ju redan i Europa...om man räknar t.ex. UK och Frankrike till Europa vill säga.

  • Medlem
  • 2008-03-07 11:15

Jo men nu menade jag hela (eller största delen av) Europa. Iallafall de länder som har itunes store skulle jag kunna tänka mig.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-03-07 19:02
Ursprungligen av can:

Jo men nu menade jag hela (eller största delen av) Europa. Iallafall de länder som har itunes store skulle jag kunna tänka mig.

Precis. Steve kan inte mena att Frankrike, Storbritannien och Tyskland tillsammans föreställer Europa. Så dåligt kan det inte vara med hans geografikunskaper.

Vi har ju haft iTunes Store här i Sverige i ett tag nu så Apple bör ju veta att vi finns till i alla fall...

  • Medlem
  • 2008-03-08 02:11
Ursprungligen av boris91:

Precis. Steve kan inte mena att Frankrike, Storbritannien och Tyskland tillsammans föreställer Europa. Så dåligt kan det inte vara med hans geografikunskaper.

Vi har ju haft iTunes Store här i Sverige i ett tag nu så Apple bör ju veta att vi finns till i alla fall...

När iphone blev lanserad förra året i januari så visade ju steve upp 22 länder eller vad det var. Däribland fanns ju sverige med. Jag har sedan dess tänkt mig att de länderna förmodligen kommer att få iphone först eftersom att apple redan har kontakt med de länderna och precis som du sa vet att de finns

EDIT:

Jag kollade vilka länder som har itunes store, vet att det kanske är lite dumt att anta att just de länderna ska få iphone men det verkar mest logiskt för mig iallafall.

De som har itunes store är Canada, Danmark, Finland, Frankrike,Tyskland, Grekland, Irland, Italien, Japan, Luxemberg, Holland, Nya Zealand, Norge, Portugal, Spanien, Sverige, Schweiz, Storbritannien och USA (duh).

Frankrike, Tyskland, Irland, Storbritannien och USA har iphone i dagsläget (jag vet att irland inte har den än, men det är ju knappt 2 veckor eller vad det är kvar så jag räknade med det ändå) . Nu är det upp till någon annan att orka göra en lista på hur lanseringsordningen förmodligen kommer att bli för de övriga länderna, själv har jag ingen aning men jag kan tänka mig att vissa av de länderna kommer att få den före Sverige. Någon som orkar?

Nu är klockan 02.10 så ursäkta mig för mina eventuella stavfel och förlåt om jag har sagt något som är fel nu, rätta mig gärna God natt

EDIT2: Insåg nu att de länderna jag har skrivit som har itunesstore är från wikipedia, och jag vet inte när den länken uppdaterades sist med info så om någon vet fler länder som jag har missat så säg gärna till.

Är det lönt att starta en ny tråd om detta?

/C

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2008-03-07 13:04

Är det verkligen någon som kan se på länken? jag har nu testat med 5 datorer, 3 browser och två operativsystem - inget funkar. Är visserligen bakom jobbets proxy, men det brukar inte vara några problem. Detta är absurt.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-03-07 13:16

funkar för mig

Funkar för mig. Det här är för övrigt en fantastiskt bra presentation av deras strategi.

Det här kommer att bli stort.

Givetvis så kröp man under filten, kollade med iPhonen (vad annars) och satt och mös. Sörplade Te och hade det rätt gött.

Fast han den där killen som presenterade det hela, scott eller vad han heter, ser inte han ut som ngt ur "Little Rascals"

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-03-08 04:01

Det finns nu en högupplöst version av strömmen ute som är mycket bättre än den första. Den återfinns på samma adress -

http://www.apple.com/quicktime/qtv/iphoneroadmap/

1
Bevaka tråden