Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med Itunes uppdatering

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har fått ett problem med uppdateringen av den nya Itunes.
När jag använder sofware update så ser ser jag den nya Itunes, sedan börjar jag nedladningen och får gå med på villkoren. Men när den sedan börjar ladda ner så stopas det med meddelandet att jag inte är uppkopplad till Internet. En gång fick jag också meddelandet att filen var skadad.
Var finns de filerna man laddar ner med sofware update, kan man ta bort dem.

Kan säga att jag gjorde både Iphoto och garageband update efter detta problem startade.

Tacksam för tips vad det kan vara för problem.

Hej!

Det verkar som om du har problem med uppkopplingen.

Har själv uppdaterat iTunes nyligen och Garageband för en minut sedan. Problemfritt.

Vilken version uppdaterar du från? Och vilken version försöker du ladda hem?
//tm

Jag försöker få hem 7.6.1. Jag trodde också det var uppkopplingen men när jag hade tre uppdateringar i kö så laddade den hem Iphoto och garage band och hoppade över Itunes vilket den gav ett felmeddelande på.
Detta är meddelandet:
"The update "Itunes can not be installed.
A networking error has occured: Cannot open file (-3001). Make sure you can connect to the internet, then try again."
Eftersom jag är uppkopplad och eftersom jag kunder ladda ner andra uppdateringar som kom efter denna så verkar det hela märkligt.

Några idéer?

Dum fråga kanske, men har du startat om datorn och försökt igen?
//tm

Mac är för bra. Jag slängde Itunes i papperskorgen och laddade ner den nya versionen, installerade den och så var det problemet löst.
Så kan det vara.

Nice price

1
Bevaka tråden