Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Uppgradera till 99.se Supporter idag!

Tråden skapades och har fått 121 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Martin Belak:

adress@mac: Du är supporter, ser inget konstigt. Du ska kunna välja huruvida supporterstatusen ska synas som din titel, i dina inställningar.

/M

Tack Martin.
Självklart ! Har haft det för bra tidigare och aldrig behövt ändra i inställningar. Nu får man vara lite aktiv - det är bra för själen. :">

  • Medlem
  • International user
  • 2007-07-09 16:17

I´m in!

/Alex

Senast redigerat 2007-07-09 16:49

just jah
- jag måste säga att det här har funkat jätte bra här
- sidorna rullar på bra (på min sega stakkare)
- uppdaterar\renew framöver igen när det e dax
- nais att ha möjlighet att skänka en slant direkt

allt det bästa!

Jahaaa, jag är alltså Supporter nu, ja det var inte illa, en får tacke!

Nu när man inte är Supporter längre så inser man hur skönt det var utan reklamen. Nåja, jag kommer tillbaka nästa månad.

Ville bara säga att det fungerade jättesmidigt att förlänga sitt supporterkonto.
Fick en påminnelse/länk via mail, klickade, följde anvisningen, och fick bekräftelse på att det var genomfört. Allt inom 1min.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-08-17 00:25
Ursprungligen av Electroboy:

Ville bara säga att det fungerade jättesmidigt att förlänga sitt supporterkonto.
Fick en påminnelse/länk via mail, klickade, följde anvisningen, och fick bekräftelse på att det var genomfört. Allt inom 1min.

Håller med! Riktigt smidigt gick det, inget strul och inget tjafs.

Kul att höra att något går smidigt för en gångs skull

/M

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-08-17 00:59

Men jag tycker fortfarande att ni borde göra så här att alla som betalar för Supporter-konto får uppgraderad status automatiskt. Det hade varit såå mycket enklare då, och färre supportärenden och frågor också.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-09-27 11:08

En dum fråga kanske,

Men vad gör man/händer i loungen? : )

Hur många har slutit sig till supporterskaran vid det här laget?

Se där, hade ju helt missat detta med support. Klart man har råd med 30 pix...

  • Medlem
  • Borås
  • 2007-12-07 08:35

Jag förnyade mitt supporterkonto, fick tack-sms tillbaka, men supporterstatusen kom aldrig tillbaka ändå?

Ursprungligen av odlarn:

Jag förnyade mitt supporterkonto, fick tack-sms tillbaka, men supporterstatusen kom aldrig tillbaka ändå?

Du måste själva välja att tillhöra den medlemsgruppen, under "Inställningar/redigera min profil/användargrupper"

  • Medlem
  • Borås
  • 2007-12-07 08:42

Ah, ja, den finns alltså inte + att maxgränsen för PM har blivit återställd till 100.

Ursprungligen av odlarn:

Ah, ja, den finns alltså inte + att maxgränsen för PM har blivit återställd till 100.

Fixat.

Tack för att du valde att förlänga supporterskapet!

/M

  • Medlem
  • Borås
  • 2007-12-07 10:08

Tackar!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-12-19 14:59

Jag är mac.se kund men har inte tillgång till Loungen. Jag har PM:at och mailat till support men inget händer. När jag kollar mina inställningar blir det inte lättare, jag kan nämligen inte välja att gå med i supportergruppen. Vad skall jag göra för att lösa problemet?

  • Medlem
  • Skövde
  • 2007-12-21 10:10

Jag skulle vilja veta vad loungen är för nått? Är det ett dedikerat forum-grupp eller nått annat?

  • Medlem
  • 2007-12-21 10:23

Lounge = offtopic.

Jag betalade igår 30.-. ser man det någonstans.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-12-26 20:37

Läst första inlägget i denna tråd?

Citat:

Fråga: Nu har jag betalat med er smidiga SMS funktion. När uppdateras ens status under avataren?
Svar: När du går igenom SMS betalningsrutinen kommer du se att den avslutas med "betalning mottagen". I samma sekund är du 99.se Supporter. Vi har byggt systemet så att du själv kan välja hur du vill bli "identifierad" utåt....
Gå till kontrollpanelen - användargrupper. Välj den titel du vill använda

Ursprungligen av Björnström:

Fråga: Är det en engångsbetalning eller kommer ni att fortsätta dra 30 kr varje kvartal automatiskt?
Svar: Det är en engångsbetalning. Du kommer få en liten påminnelse via epost innan kontot löper ut. Du kan dock skicka fyra SMS direkt och få ett års Support status. Systemet är "smart" och lägger till rätt tid så du behöver inte sitta och pricka rätt datum & tid vid förlängningar.

Hur lång tid innan kontot löper ut kommer påminnelsen?

Jag var inne och tittade på mina inställningar idag, och råkade då se att mitt går ut den 14/3. Idag är det den 5/3, och jag har inte fått någon påminnelse ännu.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-03-05 15:22
Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Hur lång tid innan kontot löper ut kommer påminnelsen?

Jag var inne och tittade på mina inställningar idag, och råkade då se att mitt går ut den 14/3. Idag är det den 5/3, och jag har inte fått någon påminnelse ännu.

Bara en vecka-10 dagar har jag för mej.

  • Medlem
  • Lund
  • 2008-03-07 21:33

Jag fick en påminnelse i tisdags, och nu har det redan löpt ut. Så 1-2 dagar skulle jag säga. Det har varit lika varje gång för mig.

  • Medlem
  • Norrtälje
  • 2008-03-10 23:45

10 kr per månad är ju ingenting jämfört med vad ett nummer av en vanlig mac tidning kostar!

Varsågoda

Idag kom påminnelsen. Två dagar före. Det är alldeles för sent, tycker jag. 7-10 dagar hade varit bättre.

Och varför kan man bara betala för tre månader åt gången? Jag vill betala för ett år, och sedan inte behöva tänka på det igen förrän nästa år. Så var det tidigare.

Nu måste man göra fyra beställningar, och fyra besök hos PayPal, om man vill betala för ett år. Det är kanske inte så jobbigt, och det tar kanske inte så lång tid, men det är väldigt onödig tid.

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2008-03-12 10:58
Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Idag kom påminnelsen. Två dagar före. Det är alldeles för sent, tycker jag. 7-10 dagar hade varit bättre.

Och varför kan man bara betala för tre månader åt gången? Jag vill betala för ett år, och sedan inte behöva tänka på det igen förrän nästa år. Så var det tidigare.

Nu måste man göra fyra beställningar, och fyra besök hos PayPal, om man vill betala för ett år. Det är kanske inte så jobbigt, och det tar kanske inte så lång tid, men det är väldigt onödig tid.

Reagerade också på det. Jag vill helst betala årsvis för det är ju ändå bara växelpengar det handlar om.

  • Medlem
  • Strängnäs
  • 2008-03-12 13:54

Har missat detta då jag inte kan läsa...

Klart man e på! 30 spänn SMS:at. Vilket kap!

Klart man är supporter! 10:- är kaffepengar i sammanhanget..

.. per månad. (EDIT)

Bevaka tråden