Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"Ipod enheten kan inte synkroniseras. Ett okänt fel uppstod (-48)"...

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

"Ipod enheten kan inte synkroniseras. Ett okänt fel uppstod (-48)"

Får upp detta meddelande då jag pluggar in min Ipod. Kan inte ändra någonting på den, varken ta bort eller lägga till filer. Annars funkar den som den ska.

Vad kan detta bero på och hur ska jag göra??

P.s Har Apple ingen bemannad support?? D.s

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-03-03 23:45

Har du googla på felmeddelandet? Kolla Apples supportsidor?

  • Medlem
  • International user
  • 2008-03-04 00:50
  • Medlem
  • International user
  • 2008-03-04 00:59

Kan tilläggas att det var väldigt enkelt att hitta på Apple support sida och även via google...

Det är faktiskt första träffen på google om du söker på det...

Ja jag har googlat men hittar ingenting.

Apple verkar inte ha någon support övht, bara massa svar på frågor men ingen som behandlar mitt problem...

Nu har jag uppdaterat ipoden så nu är felmeddelandet borta och jag kan lägga till låtar igen. Problemet nu är jag inte kan spela upp de nya låtarna varken i itunes eller på ipoden. De finns där men när jag klickar på dem så händer det ingenting. =S

Vad kan det bero på?

  • Medlem
  • International user
  • 2008-03-06 01:52

Lite mer information behövs nog här. Jag har lite svårt att tro att det inte händer någonting alls (felmeddelande, ikon bredvid låten i iTunes, börjar den spela om du tittar längs upp i itunes men det hörs inget, etc?). Återställ iPoden istället för att enbart uppdatera den.

Kan du spela audio CD eller mp3 musik överhuvudtaget via itunes eller någon annan media spelare som t.ex windows media player?

1
Bevaka tråden