Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nokia N95 8GB - problem med wifi

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Halla!

Far inte ratta pa det har med wlan pa min N95. Firmware ar 15.xxx, nyaste tillgangliga har i Italien for min telefon, men problemet ar det samma som med firmware 11.xxx

Hur som helst, jag valjer att soka natvark, valjer mitt (wep-skyddade) natverk, telefonen fragar efter wep-nyckel och jag skriver in de 7 bokstaver som utgor mitt losenord. Problemet ar forst och framst att det verkar som om jag inte kan klicka pa "ok" innan jag skrivit in 12 tecken.

Genom att ga in i installningar och lagga till natverket manuellt och trixa pa i en halvtimme och andra losenord och andra installningar en miljon ganger, kan jag efter ett tag fa det att fungera. Men borde det inte kunna fungera direkt? Det har driver mig till vansinne. Ar det sa det fungerar for er andra med N95, eller fungerar det som man tycker att det borde?

Vh

/.v

Tror jag har lost det...

Det verkar som om i den ovriga varlden (ej apple) sa finns det nagot krav pa kortaste langd pa wep-nycklar. 5 tecken for 40 bitar, och 13 for 128.

Det innebar, att har pa kontoret sa anvander jag en 6 tecken lang, latt, nyckel, medans de med pc anvander en pa kring 20 tecken.

Med den nyckeln som pece-folket anvander kan jag koppla upp mig. Hemma far jag nog byta wep.

1
Bevaka tråden