Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad hände med bluetooth-adaptern från D-Link ?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Inom kort blir jag med T68i och iBook och då vill jag givetvis att de ska prata Bluetooth med varandra, men den usb-till-bluetooth-adapter som Apple länge har haft på sin Apple Store är inte tillgänglig och har inte varit det på ett tag.

Kan någon bringa klarhet i frågan ? Nu är man ju sugen på att leka lite med de nya leksakerna!

Den kommer först i slutet av Juni.

MacSlash hade en tråd om det för ett tag sen.

Ciryon

  • Oregistrerad
  • 2002-06-07 15:20

På macnytt läste jag igår eller om det var i onsdags att även TDK:s USB till blåtand fungerar under X och likaså den lilla "gulliga" från 3Com, dock lite dyrare var dom.

Det var för några veckor sedan som Apple slutade sälja adaptern och avbröt alla liggande ordrar på den. Det omnämndes i en tråd här och går att läsa mer om här. Uppenbarligen lyckades inte DLink producera några adaptrar. Men egentligen ska vilken adapter som helst fungera, Apples programvara är ju inte skriven enbart för DLinks adapter.

Såg till min stora glädje att Macoteket hade med både D-Links BT-USB-adapter och även BT-adaptern för Palm i den nya katalogen som kom med MW igår. Här ska handlas...

  • Medlem
  • Värnamo
  • 2002-06-07 17:02

Har både d-links och Palms bluetooth adaptrar på beställning. Hoppas att de kommer snart.

Har inget med Bluetooth att göra men tar det ändå:

För er som vill ha GPRS till era bärbara så har Globetrotter ett PC-kort med triband (900/1800/1900) och GPRS med 4 luckor ner och 2 luckor upp. Det finns drivrutiner för både OS 9 och OS X. Ser lovande ut, det blir kanske en iBook nu..

Och vart skulle du sätta det i iBooken???

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Micke W:
Och vart skulle du sätta det i iBooken???

Limma fast den? hehe Powerbook ska det ju vara.. Så går det när man inte har ögonen öppna..

1
Bevaka tråden