Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Logitech Control Center X

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Lund
  • 2002-05-29 15:11

Någon som har koll på Logitechs X-drivare?

Jag installerade just LCC på min OSX-disk, och startade snällt om som man skulle. Sen då? Jag förväntade mig att hitta något trevligt grafisk interface där man kunde göra någon inställning. Jag vet att det är beta, och att den saknar vissa funktioner, men hallå? Det enda jag lyckades hitta (genom Sherlock) var en Device Manager och en LCC Daemon i /Library/Application Support/Logitech/ men det blev jag inte särskilt hjälpt av. Device Managern avslutas "oväntat* direkt jag försöker öppna den, försöker jag öppna demonen händer inte ett smack, men det verkar som att den är igång om man kollar proccesserna. Någon som har lite kloka tips?

det är meningen det ska dyka upp en ikon under "Other"-rubriken i "System Preferences", men jag hade också problemet att det ej dök upp när jag installerade den...

jag löste problemet genom att flytta runt mina andra 3dje-parts PrefPanes litegrann, då uppdaterades det tydligen så den visade sej.

hade en TinkerTool prefpane i /Library/PreferencePanes/

när jag flyttade den till ~/Library/PreferencePanes så löste sej alltså problemet...

lycka till

  • Medlem
  • Lund
  • 2002-06-10 14:24

Thanx!

Jag skapade en mapp i ~/Library/ som jag döpte till PreferencePanes och flyttade en annan PrefPane-fil dit, och vips så funkade det. Synd bara att man inte kan göra program specifika inställningar som i OS 9-versionen.

1
Bevaka tråden