Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Backa tillbaka från utvecklingsversion av Safari

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

För en tid sen så gick jag med i ADC, mest på kul. När jag var inne på developers.apple.com för några dar sen såg jag betan för den nya Safarin. Tänkte att det kan ju vara kul att ladda ner och testa om det verkligen är så snabbt som det sägs. Det tänker jag inte säga nåt om, men är det nån som vet hur man gör för att backa tillbaka? Jag har letat som en tok efter info på apples hemsida, men hittar inget. Det är lite kortkommandon och sånt som inte stämmer, så jag vill gärna tillbaka till Safari 3.0. Kan nån hjälpa mig?

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2008-02-26 17:14

Har den installerat en massa skrufs på skumma platser? Safari brukar vara rätt "self contained" annars. Jag har flera versioner som jag kör parallellt. Om du inte har kvar den gamla borde du bara kunna kopiera den från nån som har den version du vill ha.

Finns det ingen avinstallerare? Det fanns det ju till betan av safari 3, men få observerade den.

Nej, det gör inte det. Jag har kollat, men hittar ingen. När jag öppnar installeraren igen så är finns det inte där heller.

Okej. Pröva med Appzapper och se vad det kan göra.

1
Bevaka tråden