Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med att synka Entourage med iCal

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-02-24 18:56

Hej,

Jag har problem att synka iCal med Entourage. Nu har jag upptäckt att alla mina kalenderposter som jag synkar över från min mobil av någon anledning hamnat under kategorin "Hem" i iCal. Lägger jag till en post i kategorin Entourage i iCal så kommer de däremot upp i Entourage.

Är det någon som vet hur man får Entourage att synka mot alla kalenderkategorier i iCal? Alternativt hur man får mobilsynkningen att lägga alla kalenderposterna i kategorin Entourage i iCal istället för kategorin Hem??

Jag har sett att denna fråga varit uppe tidigare i en gammal tråd utan att den verkar ha lösts. Så jag hoppas på bättre tur.

Jag synkar för övrigt mot en Nokia N95 om det kan ha någon betydelse och kör Office 2008.

Mvh,
Samuel

Entourage kan bara synka med en kalender och det är den som den själv skapar.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-02-25 22:25

Aha...så då är min frågeställning egentligen hur jag får iSync att synka min mobiltelefon med entouragekalendern. Går det inte att få den att göra det så är det ju fel att säga att man kan synka mobil med entourage.

Mvh,
Samuel

1
Bevaka tråden