Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mina låtar och filmer på 3Gb har försvunnit och hamnat i "övrigt"!!

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har fått ännu mera problem, all min musik och filmer har hamnat i "övrigt", där dom fortfarande tar upp plats på 3Gb, och om jag för över fler filer så kommer dom att också hamna där vid nästa iTunes start, hänt mig två gånger redan (!!!!).....:confused::">

Eftersom det är en 1.1.2 med TurboSim samt jailbreakad vågar jag inte gå in och återställa den via

Inställningar->Allmänt->Återställ->Radera allt innehåll och inst.

HJÄLP behöves börjar tappa hoppet snart!!!:'(

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-02-26 13:15
Ursprungligen av pitbullsiran:

Jag har fått ännu mera problem, all min musik och filmer har hamnat i "övrigt", där dom fortfarande tar upp plats på 3Gb, och om jag för över fler filer så kommer dom att också hamna där vid nästa iTunes start, hänt mig två gånger redan (!!!!).....:confused::">

Eftersom det är en 1.1.2 med TurboSim samt jailbreakad vågar jag inte gå in och återställa den via

Inställningar->Allmänt->Återställ->Radera allt innehåll och inst.

HJÄLP behöves börjar tappa hoppet snart!!!:'(

Bosstool har ett val, iPod Wiper, testa det. Raderar allt som du kan synka ner från iTunes senare.

Testade det på min nu, har 350 MB övrigt.... men den hoppar bara tillbaka till Bosstool-menyn....

1
Bevaka tråden