Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ljusstyrka på 24" iMac

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-02-18 23:02

Jag har en 24" iMac och jag tycker att den är alldelless för ljuststark även fast jag har den på min. Hade varit bra om det gick att göra som på macbooken att man kan dra ner den till att släckas. Jag kan ju idag som du pratar om släcka den helt, har ett hörn som jag bara drar musen till så händer det. Men det är egentligen mest att jag vill kunna sänka normalstyrkan så man slipper bli bländad.

Någon som vet hur man kan få till detta??

Senast redigerat 2008-02-24 12:02

kolla på ditt tangentbord...

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2008-02-24 10:23

Är det att släcka den helt du vill uppnå, tex för att sova med datorn igång. Eller är det att sänka den väldigt mycket.

Det första finns det nämligen program som fixar. Det andra blir dock svårt skulle jag tro.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-02-24 11:34

asså jag vill ha samma funktion som på macbooken. när jag trycker på -solen på tangentbordet vill jag kunna ta ljusstyrkan så lågt att den till slut slocknar. jag har nu på llägsta styrkan på skärmen och då är det den ju typ max mot vad macbook pro är.

Hade velat kunna ändra vad som är liksom startstyrkan på skärmen och sen ha max vad som är min idag inprincip. Finns det något program som kan ändra detta?

O ja pucko, jag har hittat knapparna på tangentbordet

1
Bevaka tråden