Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Oderland eller Binero?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej,

jag funderar på att byta webbhotell till en av dessa.
Vilken hade ni valt?

För- och nackdelar med dom?

Det viktiga för mig förutom support, uptime och stabilitet är att jag ska kunna ha hur många underdomäner som helst. det ska inte kosta ngt att lägga till en subdomän. och jag vill kunna ha obegränsade domäner på mitt konto.

/manne

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2008-02-23 16:04

Om du fortfarande är intresserad (ser att inlägget är rätt gammalt) så kan jag säga att Binero verkar vara väldigt bra. Har precis blivit kund där och de har t.ex. Cron och Shell, något som jag saknat i flera år... trevlig support m.m. Och du kan ha hur många domäner och annat som helst.

Har som sagt nyss blivit kund så jag vet inte hur uptime och annat är, varför inte fråga Binero själva?

Vet dock inget om Oderland så jag kan inte jämföra... Oderlands hemsida såg dock förfärlig ut...

Vad skall du använda webhotellet till?

Tja, bytte faktiskt till Oderland i början av veckan precis.
Haft dom en vecka nu. jag är supernöjd, både när det gäller support och deras utbud.
Snabba sidor har jag fått också.

har lite olika användningsområden. har blog och fotoblog med en del bilder som ska visas.
sen lite annat mer inriktat mot företag. sen provar/testar jag lite sidor jag utvecklar för andra.

1
Bevaka tråden