Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Telia och Airport?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Örebro
  • 2002-01-30 13:56

Jag ska skaffa mig nya iMacen (combo) och Airport.
Så läste detta på Apples iMac-sida i avdelningen "Tech Specs"!!!

(5) Trådlöst Internet kräver ett AirPort-kort, en AirPort-basstation och ett Internetabonnemang (kan vara avgiftsbelagt). Vissa Internetleverantörer, t.ex. AOL, fungerar ännu inte med AirPort. Räckvidden kan variera beroende på omgivning.

Fungerar det med Telias Adsl?
I och med att det inte fungerar med AOL.
Vill gärna veta med säkerhet att det funkar med Telia!

Lugna puckar Migge!

Jag har haft såväl ISDN DUO och numer ADSL från Telia och vi surfar så det sprutar om kanterna på fyra burkar samtidigt här hemma (bara en som måste vänta i familjen )

Kör på - å tänka sig, jag har inte haft NÅGOT trassel ännu med Telia.

Anders

  • Medlem
  • Örebro
  • 2002-01-30 15:01

YES!
Vad skönt att veta det.
Nu kan jag sova lungt om nätterna.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2002-01-30 19:56

Jag har lika goda erfarenheter som Anders. Kör med airport både i stugan och hemma och det har aldrig varit några problem.

Jo, det har det har varit problem kommer jag just ihåg. I stugan gick basenheten sönder vid ett åskväder. Akta dig för åskväder alltså.

  • Oregistrerad
  • 2002-01-31 00:58

Ja... AJ! Det ska man alltid göra! Kommer ni ihåg hur det åskade i slutet av sommaren? Jäklar vilka blixtar. Måste ha varit nå´n som kommit till pärleporten och försökt smuggla in en PC. Alla vet ju att de bara kör Mac uppe i Paradiset. Kan tänka mig att Sankte Pär blev förbaskad.

1
Bevaka tråden