Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fysisk butik som har Silikonfodral till iPhone?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-20 15:56

Hej

Finns det någon fysisk butik i Stockholmsregionen som har silikonfodral till iPhone? har letat och letat utan att hitta något och silikonfodral hos internetförsäljare är allts om ofta restnoterade och de vet inte när de ska komma in, något tips?

Micke

Ursprungligen av mikced:

Hej

Finns det någon fysisk butik i Stockholmsregionen som har silikonfodral till iPhone? har letat och letat utan att hitta något och silikonfodral hos internetförsäljare är allts om ofta restnoterade och de vet inte när de ska komma in, något tips?

Micke

Tyvärr inte, jag har kollat ordentligt kan jag säga. InCase har jäklit bra case men tyvärr ingen re-seller i Sverige ens. Det är Apple som tar in dem oftast, och de tar ju inte in till länder enligt deras policy om produkten inte är officiell.

//Niclas

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-20 16:24

Kullander.se har Tuffwrap, ett silionfodral som verkar intressant men för 299 + frakt 120 så känns det lite väl dyrt,

Verkligen synd.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-02-22 02:52

Har inte testat silikonfodral till iPhone, men hade ett till en annan telefon och det var det sämsta jag haft. Telefonen blir väldigt svår att få upp ur fickan och ludd fastnar på den hela tiden.
Jag rekommenderar Agent18 Eco Shield istället.

http://www.agent18.com/scripts/prodview2.asp?idproductpages=16

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-22 11:03

Jag har iofs inte testat ngt silikonskal, men det ser ju ut som de täcker övre delen på touchscreen (runt telefonhögtalaren), då funkar väl inte "knapplåset" som automatiskt sätts på när man pratar i telefon? Alltså den som aktiveras när örat rör vid det området..

Eller har jag fel??

1
Bevaka tråden