Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mobil som levereras med programvara för OSX?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Gävle
  • 2008-02-18 19:42

Vilken mobil skall jag investera i? Tar tacksamt emot tips från nöjda mobilanvändare. Vill i huvudsak kunna synka mac och mobil med adressbok, bilder, musik, men andra finurliga finesser är alltid välkommet. Vore dock skönt att slippa bt.

Här har du en lista vilka som stöds direkt av apple i isync
iSync Supported Devices

Sedan så har Nokia även ett annat program Nokia Multimedia Transfer

Ursprungligen av adamsen87:

Här har du en lista vilka som stöds direkt av apple i isync
iSync Supported Devices

Ska man kolla på denna listan har apple inte uppdaterat isync på mycket lång tid.

  • Medlem
  • Lund
  • 2008-02-20 12:41
Ursprungligen av micke_nkpg:

Ska man kolla på denna listan har apple inte uppdaterat isync på mycket lång tid.

Ja iPhone stöds uppenbarligen inte enligt listan

iPhone synkas via iTunes det där är för iSync.. men apple är lite sega ja. Men Nokia har börjat släppa Nokia - iSync egna plugins till iSync sen så finns exempelvis här Nova Media

Ursprungligen av adamsen87:

iPhone synkas via iTunes det där är för iSync.. men apple är lite sega ja. Men Nokia har börjat släppa Nokia - iSync egna plugins till iSync sen så finns exempelvis här Nova Media

lite sega? det var väl snällt sagt... skulle vilja tolka det som at e inte bryr sig alls om deras produketr är anpassade till den övriga marknaden.

Varför inte en iPhone?, mer integrering med Macen finns ju inte.
En sjuhelskottas bra iPod får du ju på köpet...

Jo, jag vet att det blir till att låsa upp en, men det är ju tämligen basic nuförtiden.
Handlad i UK kostar den 3600 :-

Varför du vill SLIPPA bt (Bluetooth?) förstår jag inte, smidigare kan det ju inte bli.
Säkerhetsmässigt är BT inget att haka upp sig på. Du skickar bilder, adresser etc snabbt och lätt mellan dator-telefon med BT.

1
Bevaka tråden