Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bluetoothmus?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2003-01-30 12:32

Jag funderar på en PB 12" SD som har inbyggd Bluetooth och då skulle det vara utmärkt med en mus och ett tangentbord med bluetooth. Finns det några sådana möss ute på marknaden som fungerar med Mac OS X?

Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer for Bluetooth (långt namn...) fungerar tydligen inte med mac, finns det några andra bluetoothmöss eller tangentbord som gör det?

När Logitech kommer med en "vanlig" Blåtandsmus köper jag den, no matter what.

Logi har en Blututh mediapresentations-sak va?

Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Andersson:
När Logitech kommer med en "vanlig" Blåtandsmus köper jag den, no matter what.

Logi har en Blututh mediapresentations-sak va?

Jepp, men inte var den billig inte... Logitech BlueTooth Presenter

  • Oregistrerad
  • 2003-01-30 18:58
Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Anton S:
Jag funderar på en PB 12" SD som har inbyggd Bluetooth och då skulle det vara utmärkt med en mus och ett tangentbord med bluetooth. Finns det några sådana möss ute på marknaden som fungerar med Mac OS X?

Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer for Bluetooth (långt namn...) fungerar tydligen inte med mac, finns det några andra bluetoothmöss eller tangentbord som gör det?

Drivrutiner till Microsoft-musen och OSX är på gång enligt den svenska (Mac-MS-)representanten. Talade med honom för någon vecka sedan och han lät säker på sin sak.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2003-02-21 00:05

Nu är Powerbooken beställd och jakten på en blåtandsmus går vidare. Jag hittade denna Cellink Bt-5022 som enligt specarna ska funka med Mac OS X. En liten bild finns längst nerhär. Någon som vet om den finns att få tag på någonstans?

[ 21. februari 2003, 00:06: Meddelandet ändrat av: Anton S ]

  • Medlem
  • Nacka
  • 2003-02-21 11:47

Skicka ett mail till dem och fråga vetja!
customer_service@cellink.com.tw
henry@cellink.com.cn
tracy@cellink.com.cn

/arvid

1
Bevaka tråden