Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Drivrutiner till SyncMaster 151s för OSX?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

Fick min nya Samsung SyncMaster 151s på posten idag, trevligt komplement till Apple Studio-skärmen, trodde jag. Jag kan inte hitta några som helst drivrutiner för Mac med och jag har kollat Samsung-sidor på Internet så jag blir blå, FAN! Vad är det frågan om? Utan drivisar kan jag bara köra 800 i upplösning och det ser för taskigt ut! Och pivot-funktionen kan jag såklart inte använda alls, då mjukvaran är för Windows! Är det någon som vet var jag kan vända mig, eller måste jag skicka tillbaka skärmen? Det skumma är att jag just gjorde mig av med en sur gammal SyncMaster 570s och den gick att köra utan problem i över 1024 och med hygglig färgåtergivning, jag blir lite arg...

Välmående,
Daniel

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-03-03 16:44

Vi skickar frågan vidare till tillbehörsavdelningen...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-03-05 23:45

Jag köpte en SyncMaster 171P för ett tag sen. Där följde det med drivrutiner för Mac OS 9 och Pivotfunktionen. Däremot funkar den (pivofunktionen alltså) inte i tian.

Några andra drivrutiner behövde inte jag. Vare sig när jag kör DVI från Powerbook eller VGA från iBook.

1
Bevaka tråden