Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hörlurar till iphone?

Tråden skapades och har fått 24 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hjälp! Vart kan jag få tag på Apple original hörlurar till iphone? Min fru tappade sina i dag och hon är helt förstörd. Jag vet att det finns trådar om det här redan, men jag tycker inte det ger något svar! Jag och min fru skulle uppskatta oerhört för alla tipps..

Varför inte köpa Griffin SmartTalk istället. Då kan du köra med vilka lurar du vill, och dessutom svara utan att ta fram luren hela tiden. Funkar skit bra.
http://www.inwarehouse.se/Product.aspx?prd=1326246

Tack burkfett, ser bra ut! men det är frugan som avgör. hon tjatar om Apple original...

Ursprungligen av bulldogg80:

Tack burkfett, ser bra ut! men det är frugan som avgör. hon tjatar om Apple original...

Ska det vara hörlurarna eller headsetet från Apple? Jag letar efter just headsetet i Sverige, men det verkar svårt att hitta.

Ja apple original är kanske lite sexigare
inte så värst dyra heller

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-02-18 12:43
Citat:

Varför inte köpa Griffin SmartTalk istället. Då kan du köra med vilka lurar du vill, och dessutom svara utan att ta fram luren hela tiden. Funkar skit bra.
http://www.inwarehouse.se/Product.aspx?prd=1326246

Det är inga problem att svara i telefonen utan att ta fram luren, bara tryck en gång på micen på headset:et.

Nadas problemas.

Patrik D Det är Apples original hörlurar jag letar efter, dom som följer med iphone..
Dom verkar inte så lätta att hitta heller.

Ursprungligen av bulldogg80:

Patrik D Det är Apples original hörlurar jag letar efter, dom som följer med iphone..
Dom verkar inte så lätta att hitta heller.

Ja, men då är det ju headsetet du pratar om, hörlurarna ingår ju i själva headsetet.

Ja så nu är frågan vart?

Man skulle ju kunna tro att denna tråd här hemma här: http://www.99.se/ipod-iphonetillbeh-r/

  • Medlem
  • International user
  • 2008-02-18 14:36

Verkar vara svårt att få tag på apples headset. Finns inte på Apple Store i Tyskland.

Jag tar tillbaka det. Hittade headsetet i Tyska, Franska och Engelska Apple Store.

//Rob

Okej Robo-X det låter intressant, kan jag beställa ett från tex England eller Tyskland och få det till sverige?

  • Medlem
  • International user
  • 2008-02-18 14:56
Ursprungligen av bulldogg80:

Okej Robo-X det låter intressant, kan jag beställa ett från tex England eller Tyskland och få det till sverige?

Ring Apple Store i Sverige och fråga. Mer än ett nej kan du inte få. Annars prova att beställa från Franska, Tyska eller Engelska Apple Store.

//Rob

burkfett: Tack för tipset om SmartTalk. Det ser ut som vad jag behöver.

Okej jag får väl ringa Apple Store om det inte finns någon annan möjlighet att få tag på lurar!

  • Medlem
  • 2008-02-19 16:11

Du kan få köpa mina för 200 spänn! Använda en gång!

Peter

  • Medlem
  • International user
  • 2008-02-19 18:08

jag bor i england. 20 pund kostar ett par nya. prösjar du frakten, ca 2 pund, kan jag skicka dem på torsdag. Annars åker jag till sverige om 3 veckor.

cpes och jedsler, tack för era erbjudande. Jag ska höra med frugan, jag återkommer.

mina originalsnäckor är också up for grabs... finns i Uppsala i så fall och tja en tvåhundring eller där i krokarna kanske är rimligt.
Använda ingen gång.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-02-26 13:33

Drog av mina i bildörren, dom tål ju ingeting

Jag har också orginallurarna kvar. Testade en gång när jag fick iphonen för jag ville testa den söta lilla knappen (:
200 tycker jag låter mycket för något som man fick med gratis till sin telefon. Äh du kan få dom för 100 + frakt. Du kan ju PM:a eller skriva här.

/Jacob

Ni som har en phone, tycker ni att man ska köpa ett extra par lurar, dollarn är endå så låg

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2008-03-07 01:46
Ursprungligen av Ludde57:

Ni som har en phone, tycker ni att man ska köpa ett extra par lurar, dollarn är endå så låg

Tycker själv man ska köpa ett par andra bättre. De man får till har helt värdelöst ljud. Tycker det är märkligt att dom skickar med så dåliga lurar till en så dyr apparat.
Borde lära sig av Sony Ericsson. De lurarna man får med deras walkman mobiler är inte världbäst men 100ggr bättre ljud än i dessa. Iaf i mitt tycke. Jag kör med dom nu samt med en mikrofonadapter jag köpt på ebay för under 50lappen. Lirar rätt bra må jag säga.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-03-11 02:00

Jag tycker det är bättre att hålla priset nere genom att skicka kassa hörlurar så får användaren själv avgöra hur bra hörlurar denne vill ha. Sony Ericssons skickar med halvdyra hörlurar som dessutom inte har något annat än bas vilket bara gynnar vissa musiksmaker.

Ursprungligen av Ridell:

Tycker själv man ska köpa ett par andra bättre. De man får till har helt värdelöst ljud. Tycker det är märkligt att dom skickar med så dåliga lurar till en så dyr apparat.
Borde lära sig av Sony Ericsson. De lurarna man får med deras walkman mobiler är inte världbäst men 100ggr bättre ljud än i dessa. Iaf i mitt tycke. Jag kör med dom nu samt med en mikrofonadapter jag köpt på ebay för under 50lappen. Lirar rätt bra må jag säga.

Nån som är sugen på att sälja sitt headset eller hittades det något smidigt sätt att köpa original från Applestore t.ex?

1
Bevaka tråden