Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Logitech Internet Navigator SE

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2002-11-17 16:18

Köpte det tangentbordet istället för det gamla grafitfärgade till G4:an. Satan vilket bra tangentbord. Jag har inte speciellt högt ställda krav, men det är bättre på alla vis. Funktionstangenter, som faktiskt underlättar och ett scroll-hjul som gör att jag har tillgång till scroll även när jag använder en penna.

REKOMMENDERAS STORLIGEN.

[ 17 November 2002, 16:20: Meddelandet ändrat av: stfm ]

  • Medlem
  • 2002-11-18 15:27

Smolk i bägaren... Sifferpanelen till höger om tangentbordet fungerar inte. /*-+ och enter-tagenten funkar, men inte siffrorna.

Någon som vet något?

Jag har också precis fått ett sådant. Har inga problem med siffertangenter eller annat. Det enda som stör mig är att det inte könns igen som ett Apple-kompatibelt tangentbord förrän jag loggat in, så det går inte att starta i single-user mode (cmd+s vid uppstart) och < och >-tangenten ligger på §-tangenten innan upploggning.

Har du installerat Logitech Control Center?

  • Medlem
  • 2002-11-18 15:37

Ja. Jag tror att det fungerade först... sen kopplade jag genom en USB-hubb. Ska experimentera lite, för att få igång det.

  • Medlem
  • 2002-11-18 15:51

Finns det någon möjlighet att tangentbordet inte är trasigt, om sifferpanelen inte fungerar? Någon inställning? Jag har växlat mella Pro och vanligt, utan någon skillnad.

  • Medlem
  • 2002-11-18 15:57

Förlåt mig ifall jag bombar den här tråden, men nu har jag testat i en kollegas Dell. Funkade utmärkt där. Numlock, gör ingen skillnad i mitt OS X.

Hm, tror nog att NumLock har funkar som det ska på mitt (i OS X 10.2.2). Eftersom tangentbordet är hemma och jag på jobb så kan jag inte testa nu...
Återkommer...

Hemma! Och nej, NumLock har ingen effekt...

  • Medlem
  • 2002-11-20 14:53

OK, dumstruten på. Jag hade aktiverat "mustangenter" under hjälpmedel i inställningar. När jag stängde av dem fungerade det. Anledningen att jag inte upptäckte det är att det är en viss tröghet, så musen rör inte på sig förrens efter ett tag.

Nåja, bra att det fungerar, och tack för input!

1
Bevaka tråden