Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Anteckningar i Mail tillsammans med GMail

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vet någon hur det funkar när anteckningar i Mail synkroniserar med GMail? För tydligen lägger sig alla anteckningar man gör där på sitt GMail konto, men det verkar inte fungera så bra, så fort jag gör en anteckning så blir det en dubbel, ibland en trippel, och dom går inte att ta bort alls! Jag vill bara ha anteckningar på själva Mail, hur gör man då?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-05-20 09:27

Bug

Problemet med dubletter har inte med Gmail att göra, utan verkar vara en större bug i Mail 3:

Apple - Support - Discussions - Notes Duplicating and Disappearing ...

  • Medlem
  • Nacka
  • 2008-09-22 20:25

Antecningar i Mail

Hej

Jag har problem med antecknings funktionen i Mail. Jag kan inte öppna denna funktion. Jag trycker på knappen för anteckningar och inget händer. Själva knappen visar att den blir tryckt men inget mer händer. Det är ven likadant när jag väljer ny anteckning i arkiv-menyn.

Är det någon annan som känner igen detta problem. Vad kan vara fel?

Jag har samma problem som ovan

Är det någon som har en lösning?

  • Medlem
  • Nacka
  • 2008-12-20 10:45

Jag fann problemet på mitt eget problem. En ominstallation där jag valde att använda mig av ett icke typläges känsligt filsystem. Detta löste även mina problem med att text visades konstigt i flash-animationer på nätet, samt att efter detta så kunde jag köra spelet civilazation IV

1
Bevaka tråden