Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Synkronisera entourage med adressbok & iCal.

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Jag har ett litet problem...
Skulle behöva få mitt entourage å synka med iCal och Adressboken som ligger som standard i macen. Kan man få det att synkronisera på något vis? För problemet jag har är att jag måste kunna synka mot mobilen och det verkar inte gå synka entourage med mobilen.

Hoppas det finns någon bra lösning på detta.

MVH

Jonas

Du måste ha Entourage 2004 och ha installerat de uppdateringar som finns. Därefter går du in under programmenyn, väljer Alternativ och Synkroniseringstjänster, och klickar i de saker du vill synka. Detta steg innebär att Entourage synkar med Adressboken och iCal. Telefoninställningarna gör du separat. Första gången du gör det kan det ta ganska lång tid, så ha inte för bråttom.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-02-04 16:05

synkar inte ical ??

hej,, har kommit på hur man synkar adressboken,,det funkar. men jag har också bockat för att synka min iCal till Entourage,,,men det går inte ..varför +
mvh
rb

Ursprungligen av Richard Rönnbäck:

Du måste ha Entourage 2004 och ha installerat de uppdateringar som finns. Därefter går du in under programmenyn, väljer Alternativ och Synkroniseringstjänster, och klickar i de saker du vill synka. Detta steg innebär att Entourage synkar med Adressboken och iCal. Telefoninställningarna gör du separat. Första gången du gör det kan det ta ganska lång tid, så ha inte för bråttom.

När kommer det till 2008? Ingen sync fungerar efter senaste uppdateringen för mig.

Apple vet inte vad kompabilitet är för något och de verkar skita i det oxå..

Hej, jag har Entourage X. Hur gör jag för att importera från ical och adressboken? hittar inte synkroniseringstjänster, när jag väljer import under file kan jag inte välja adressboken eller ical?
Tacksam för hjälp //Filip

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-02-04 17:36

Du måste ha Entourage 2004 och ha installerat de uppdateringar som finns. Därefter går du in under programmenyn, väljer Alternativ och Synkroniseringstjänster, och klickar i de saker du vill synka. Detta steg innebär att Entourage synkar med Adressboken och iCal. Telefoninställningarna gör du separat. Första gången du gör det kan det ta ganska lång tid, så ha inte för bråttom.
mvh
rb

Okej, synd att det inte fungerar med X versionen:(

Kan jag alltså synda adressboken och ical med entourage på pc på något vis?

1
Bevaka tråden