Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ansluta iPod-docka till iTunes via Airport Extreme?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vi öser på med några frågor till...
Jag är så hemskt trött på att varje gång jag ska ansluta min ipod till min macbook så måste jag leta fram kabel som min sambo alltid lyckas lägga på olika ställen. Inte nog med när man har hittat den så ska man stå där och trassla ut den. Så min fråga är om det går att använda en dock som man har ståendes permanent som man sedan bara kan ansluta ipoden i den och göra det man ska...hade varit så smidigt....

Jag ar provat med min express och det funkade bara att ladda den.
Leta fram kabel o prova vet jag!!!
//Svante

  • Medlem
  • 2008-02-07 21:11
Ursprungligen av peppegubben:

Vi öser på med några frågor till...
Jag är så hemskt trött på att varje gång jag ska ansluta min ipod till min macbook så måste jag leta fram kabel som min sambo alltid lyckas lägga på olika ställen. Inte nog med när man har hittat den så ska man stå där och trassla ut den. Så min fråga är om det går att använda en dock som man har ståendes permanent som man sedan bara kan ansluta ipoden i den och göra det man ska...hade varit så smidigt....

Vad är det du undrar? Om du kan ha en docka ansluten till din dator hela tiden? Svaret är i så fall "Självklart, det är det som är poängen."

Vad har isåfall "extreme" i rubriken att göra? Vill du ansluta den till en Airport?

Förlåt om jag uttryckte mig otydligt. Jag menade om det går att ansluta själva ipoden till airport extreme via det usb anslutningen som finns och på samma sätt få kontakt med den som om jag skulle ha anslutit den till datorn. Jag har testat att ansluta den till min extreme och då laddar den...Men ipoden dyker inte upp i itunes...

Nej, ditt iTunes kan inte komma åt USB-porten i basstationen.

1
Bevaka tråden