Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Soliga haelsningar

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejs,

Sitter pa soliga och varma Koh Lanta utanfoer Thailands kust och tankte bara skicka en haelsning hem till alla Er som, vad jag foerstar, sitter i ett lika gradaskigt Sverige som jag lamnade foer tva veckor sedan. Tillbaka om nagra dagar sa det gaeller att njuta medan det gar.:cool:

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-02-08 14:09

Det var faktiskt soligt i morse, i Stockholm då i alla fall. Nu är det grått och tråkigt igen

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2008-02-08 14:25

Sol, -1 och gnistrande snö i dag. Skönt att sträcka ut med skotern en tur i naturen.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-02-08 14:41

I Stockholmsområdet och söderut verkar det dock inte finnas någon snö kvar. Det är lite synd, men att vi ju kommer allt närmare våren är bara bra.

Här i Märsta finns det ingen snö iaf. Och jo, ett steg närmare våren är alltid grejt!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-02-08 17:59

I Malmö är det mulet och har duggat lite då och då. Solen gjorde några tappra försök att skina. Men det var inte mycket. Lyllos dig som är på varmare breddgrader. Vad du än gör, ta inte något foto och posta i denna tråd!

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2008-02-09 14:36

Oj vad jag blir avundsjuk, jag vill också komma till värmen.
Här hemma i Sundsvall är det grått och trist och nu har det tyvärr blivit plusgrader igen så alla promenadvägar blir glashala igen. Bara elände.

Tror jag ska tända en brasa, blunda, och fantisera om att värmen kommer från solen.

Ha det så alldeles fantastiskt underbart där i Koh Lanta

Hej alla. Kom hem igår em - 13 timmar försenad då flygpersonalen blev tvungna att ta ut vila. Jo då här är det minsann skillnad på väder må jag säga fast det ser ungefär ut som det gjorde när jag åkte. Har inte lagt in mina 200+ digitalfoton, video- och ljudsnuttar ännu, ska installera Leopard och uppgradera till x.x.2 först som jag såg hade släppts. Kanske gör det imorgon.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-02-13 15:11
Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Hej alla. Kom hem igår em - 13 timmar försenad då flygpersonalen blev tvungna att ta ut vila. Jo då här är det minsann skillnad på väder må jag säga fast det ser ungefär ut som det gjorde när jag åkte. Har inte lagt in mina 200+ digitalfoton, video- och ljudsnuttar ännu, ska installera Leopard och uppgradera till x.x.2 först som jag såg hade släppts. Kanske gör det imorgon.

Välkommen hem! Ja, då har du en del att pyssla med vid datorn. Några schyssta foton från de varmare bredgraderna kan väl vara på sin plats i denna tråd, så att vi kan se hur gott du hade det.

Idag var det riktigt varmt här vid mitt jobb i Frihamnen! En riktigt tidig vår

1
Bevaka tråden