Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

var köpa iphone dock?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-07 13:33

Går det att få tag på en ny iphone dock i sverige?

dvs en sån här:

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-07 18:19

Funkar inte en iPod touch dock?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-07 21:04

docka man man köper nu funkar för iphone enligt kartongen. köpte en själv idag på inlife för 495 och fick typ 5 insatser för ipod och iphone.

sjukt dyr och med en fjärrkontroll som till ipods i alla fazll är helt värdelös. man kan bara byta låt och höjja/sänka volymen. inte navigera.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-08 10:02

Kan du länka till produkten?

Menar du att vissa funktioner på fjärrkontrollen fungerar till iPhone? Eller menar du att det bara fungerar på iPod?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-08 10:12

det står att den ska funka till iPhone på paketet och en sån insats följer även med.

fjärrkontrollen funkar att höjja/sänka volymen och byta låt på iPod Video och iPod Touch (som jag testat). inget mer än så. du kan alltså inte navigera dig i menyerna med fjärrkontrollen. Så ska du byta skiva måste du gå fram till iPoden.. vilket känns som att det tar ut grejen med fjärrkontroll.... tycker jag i alla fall.

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-02-08 12:13

Dockan finns på http://www.apple.se och sedan gå in på store och sök efter "Apple Universal Dock"

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-02-08 17:55

Det är universal dock man finner på apple.se store. Den specifika iphonedockan som ä bra mycket billigare, och smidigare till storleken kan beställas från applestore i något av de länder som säljer iphone. Kan vara lite knepigt att som svensk beställa från dessa. Så mitt tips är att testa ebay. Jag fick tag på en original apple iphone dock inkl. usb-kabel (vilket inte medföljer universal dock), totalt med frakt betalde jag 40nokr. Kanske kan vara värt att kolla upp?

1
Bevaka tråden