Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"Är det du som startade 99mac?"

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Under det senaste halvåret har jag fått alltfler uppmuntrande frågor och kommentarer kring att jag startade 99mac/99.se. Nu snackar vi inte om oss hardcore Macanvändare utan mer "vanligt folk". Måste vara iPhone-intresserade som hittat hit?

Råkade ut för samma sak både igår och idag. Fick reaktionen "-åfan en kändis". Rätt coolt att de flesta man snackar med (visserligen inom it-branschen) känner till 99mac. Snackade med en konsult från Malmö igår, och han berättade att han nästan alltid hamnar hos oss när han Googlar - jag kontrade: jo, vi är rätt duktiga på SEO.

/M

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-02-07 21:58

Himla kul att forumet uppmärksammas av olika människor inom IT-branschen. Många människor som kommer i kontakt med Appleprodukter eller funderar på att prova en, hittar rätt snabbt hit.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-08 11:45

Det stora skälet till att jag köpte en svindyr mac kring 2000 var OS X, utan OS X hade jag kört XP. Och en starkt bidragande orsak till att jag stod ut med det tidiga OS X var 99mac.

Det finns ett starkt behov av fora på svenska för mig, så engelsklärare jag varit, dels för att jag är så oerhört mycket bättre på svenska, men även för att det finns fler än ett problem som hänger ihop med svenskt OS X och det faktum att jag är svensk.

Tack för 99mac!

Vänligen, Ylan

Grattis och tag åt er av äran! Det är ni väl förtjänta av.

T-son

just så - sug i er!!

Big A

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2008-02-09 11:26

Stort grattis - ni är bäst

1
Bevaka tråden