Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Olika '25 mest spelade' på Mac och iPhone?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej.

Har en iPhone syncad med hela mitt iTunes-bibliotek, och för att få det bästa av det bästa så borde '25 mest spelade' och 'Senast tillagda' bli en perfekt kombination.

Grejen är den att 25 mest spelade blir olika på Macen och iPhonen. Är det verkligen meningen att det ska vara så? Lyssnar till största delen på musik på Macen, så vilka låtar jag lyssnar på mest på iPhonen är mer eller mindre irrelevanta. Är lite osäker på om det verkligen är de 25 mest spelade ens. Verkar mer som om det är 25 helt random låtar.

Om det nu är meningen att det ska vara på det här sättet måste jag säga att jag blir lite besviken, men det är inte hela världen. Får glatt handplocka de låtarna jag vill ha med On-The-Go eller något, men det hade varit bra mycket smidigare att bara ta de 2 jag tidigare nämnt. Kanske finns det något sätt att ändra på det hela?

iPhonen har 1.1.1, om det nu har någon betydelse.

Tack på förhand,
Robert

Ja du, om man tänker ur apples syn så är de väll ändå ganska lyckat att fixa så att iPhonen har sina egna spellistor men visst känner jag samma sak. Bara att fixa egna spellistor, inte så jobbigt

  • Medlem
  • Älmhult
  • 2008-02-03 10:04

Jag har samma problem med just samma spellista. Mest spelade.

Och den stämmer inte heller. De låtarna är inte mest spelade på iPhonen.

Jag håller med, det är inte svårt att skapa egna spellistor men jag har ett 40 tal synkade redan och jag stör mig på att denna inte stämmer.

Ett annat problem jag har är att iPhonen inte registrerar alla låtar den spelar till iTunes. Dvs, vissa låtar som jag definitivt har lyssna på flera gånger ligger kvar på 0 spelningar. Trist!

1
Bevaka tråden