Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan inte mounta DVD-R längre

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2007-10-04 18:13

ehh köpte ett 25 pack DVD-R skivor, köpt dom innan, skillnaden är att dom här kan inte jag bränna... Eller rättare sagt, så här, jag stoppar in skivan och den vill inte "mountas". Någon som vet eller hört något.

Har en MCP 2.33.

G

  • Medlem
  • 2007-10-07 12:42

Även jag köpte nya DVD-skivor för ett tag sedan, har bränt många av samma sort innan. Denna gången "spottar" datorn bara ut dem direkt. Den tar fortfarande emot DVD + skivor, dock inga av dem DVD - skivor som jag testat.
Någon som har några tips eller idéer?

Jag har ett elände med krånglande skivor i krånglande DVD-brännare. Min slutsats hittills har varit att det i första hand måste handla om gamla, slitna eller smutsiga DVD-brännare. Kan det vara något annat? Det är skivor av god kvalitet, i de bättre brännarna är det inga problem alls.

  • Medlem
  • 2008-02-01 18:17

bump, problemet kvarstår!

Ursprungligen av Gonzo:

ehh köpte ett 25 pack DVD-R skivor, köpt dom innan, skillnaden är att dom här kan inte jag bränna... Eller rättare sagt, så här, jag stoppar in skivan och den vill inte "mountas". Någon som vet eller hört något.

Har en MCP 2.33.

G

1
Bevaka tråden